Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Helaas vind ik de foto nu niet echt het van het ... In de reeks zitten er vele betere ...
Wat wel klopt is de uniciteit .... en dat merken we meer en meer. Men geeft punten omdat er iets unieks te zien is, en niet om de kwaliteit.
Dat koppel ijsberen vind ik ook niet het, zelfs eerder slecht alhoewel ook hoog gequoteerd staat. De commentaar erbij duidt op het gevaar en vermoedelijk daarom hoge score ...
via via kwam ik te weten dat men hier mijn naam vermelde.
dank voor de felicitaties.
smaken kunnen verschillen. de originaliteit van het beeld is ook belangrijk en dat wist de jury te smaken. Wat ik wel even wil vermelden: kranten- en internetkwaliteit van de foto is ver van representatief voor de originele foto.
Ik had 11 foto's die in de eindselectie zaten, dus moet ik toch wel iets kunnen want als ik de andere finalisten bekijk zitten daar ook top-beelden bij.
Ik was zelf wat verrast te winnen met een vogelfoto, daar mijn specialiteit de onderwaterfoto's waren (alle 5 ingezonden onderwaterfoto's haalden de finale). De jury bekeek het beeld in zijn hoogste kwaliteit en in raw-formaat en zag dat het goed was voor een eerste plaats.
Bij deze dus nogmaals dank.
nikon D300 en Nikon D300s met 18-70mm + 70-300mm + Tamron 90mm macro 1:1 + 10-20 sigma + 10.5 FE nikon + 17-70 macro sigma + 2x sb800 http://users.pandora.be/kdk/ voor mijn onderwaterfoto's
Comment