Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het gezocht item.....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Het gezocht item.....

....is die fameuze camera handy-cam,type Digital 8.
    O.a. Sony en Panasonic hadden zo'n toestel,begin jaren '90 tot opkomst van de harde schijf-toestellen.
    Let wel:het gaat wel degelijk om een digitaal toestel met cassettes te vergelijken qua grootte met de audio-cassetjes uit onze jeugd.Niet het latere type met de kleine digi-cassettes.
    Er bestond (bestaat) ook een dergelijk toestel in analoge versie;daarmee ben ik echter niet gebaat.Al mijn opnames zijn digitaal.
    Opnemen hoeft niet meer,als het toestel nog kan gebruikt worden als play-unit is dat voldoende.

Kwestie van oudere beelden op mijn pc eindelijk gemonteerd te krijgen....
    wie kan me helpen aan zo"n toestel of tenminste zeggen waar ik het kan aanschaffen , heb me al lam gezocht ......
    aan allen die me willen helpen aan de zoektocht , hartstikke bedankt ...
    [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

Re: Het gezocht item.....

Misschien een optie:
    Vroeger heb ik analoge cassettes laten digitaliseren. Dit bij Pittoors/Duffelcoat.
    http://www.pittoors.be
    Gewoon tapes binnen gegeven samen met een externe HD. En een paar dagen later kan je alles netjes gedigitaliseerd ophalen.
    Grt, Amaat
    The fun begins where the road ends
    BD Lidnummer : BD2057BE

Comment

Re: Het gezocht item.....

Verplaatst naar geschikter forum . . . dit gaat over een filmcamera, geen fotocamera.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
      X