Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mmja ,daar was niet veel aan te begrijpen hé,een wat lyrische erg compacte omschrijving van Freud's dada's,slechts als aanleiding gebruikt om wat stevige moeilijke volzinnen te debiteren.
Is het kangoeroe-ei of kangoeroeëi ?
En dat is dan nog een gemakkelijke.
Kippenei-eter is dat OK ?
Om over allerhande koninginne(n)dinges maar te zwijgen.
Ik krijg de kolieken van dat gedoe. Ik vraag me trouwens af hoe het er aan toe gaat in het "Groot Dictee van de Hopi-Indianen". DAT moet pas moeilijk zijn
Wat ik niet kan uitspreken dat hoef ik ook niet te kunnen schrijven. Daar is de taal me te
lief voor, te geheimzinnig, te fijnzinnig.
O maar alles is daar uitspreekbaar hoor,'t is tenslotte een dictee hé,het wordt voorgelezen.Moet zeggen dat ik wat op mijn honger blijf zitten,had verwacht dat er meer BD'ers zouden geboeid zijn door dit evenement.
Zeker in het licht van de verbeteraars onder ons.
O maar alles is daar uitspreekbaar hoor,'t is tenslotte een dictee hé,het wordt voorgelezen.Moet zeggen dat ik wat op mijn honger blijf zitten,had verwacht dat er meer BD'ers zouden geboeid zijn door dit evenement.
Zeker in het licht van de verbeteraars onder ons.
Walter
Heel dat evenement is een leuk spelletje en ik heb er ook naar gekeken.
Meer dan dat is het niet: zinloos taalgebabbel.
Taal is bedoelt als communicatiemiddel: maar vaak misbruikt (in de politiek of in contracten) om de werkelijkheid zo ondoorzichtig te maken dat niemand het meer snapt.
Wie kan mij een logische uitleg geven waarom er bij de "gewone" deelnemers
20 Nederlanders zijn en maar 10 Vlamingen?
Want, hoe je het nu draait of keert het blijft toch altijd een beetje een duel
tussen Nederlanders & Vlamingen.
Waarom wordt er dan niet gestreden met gelijke wapens?
Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Comment