Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paranormale activiteiten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Paranormale activiteiten

Hey juppekes

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
    't Is natuurlijk spijtig dat we in zo'n situaties onze "mimiek" niet kunnen laten spelen hé...
    Daarvoor hebben we dan de smileys he
    Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
      Of wanneer je de afstandsbediening van de wagen tegen je hoofd houdt kan je de wagen van veel verder openen en sluiten.
      Meestal komt dit,
      doordat batterijtjes power verliezen,
      en de warmte die je hoofd genereert gaat helpen "meer stroom" op te brengen.
      En daardoor kan je iets verder als wat je anders als normaal ziet een wagen te openen...

als je batterijtjes ver leeg zijn,
      kan je soms dat beetje extra halen door de batterijen eerst even goed in je handen op te warmen...

Verder,
      ik geloof wel en niet in paranormale activiteiten,
      vooral door enkele verhalen die mijn schoonmoeder mij vertelde,
      waar ik toch even met een mond vol tanden stond...

maar evengoed geloof ik dat er veel paranormale charlatans bijzijn :-)
      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
        ...

maar evengoed geloof ik dat er veel paranormale charlatans bijzijn :-)
        Veel?
        Allemaal, totdat het tegendeel bewezen is! Daarvoor ook mijn verwijzing naar Skepp in mijn eerste reactie. Het geld ligt er om op te rapen... helaas is er geen enkele paranormale tist die het wil hebben.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.3.1)

Comment

Het heeft ook veel te maken met perceptie...
          D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Alle volkeren op aarde hebben,los en onafhankelijk van elkaar,hun eigen spookverhalen.Dat is wat veel om ruksichtlos op de hoop van de voormiddeleeuwse inbeelding te smijten.
            Laat ons wel de ratio bewaren:nu we steeds kleinere deeltjes ontdekken,zou het mij niet verbazen dat we op een dag orthodox wetenschappelijk vaststellen dat het etherisch dubbel of het astraal lichaam wel degelijk bestaan.

Walter
            D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
              Alle volkeren op aarde hebben,los en onafhankelijk van elkaar,hun eigen spookverhalen.Dat is wat veel om ruksichtlos op de hoop van de voormiddeleeuwse inbeelding te smijten.
              Laat ons wel de ratio bewaren:nu we steeds kleinere deeltjes ontdekken,zou het mij niet verbazen dat we op een dag orthodox wetenschappelijk vaststellen dat het etherisch dubbel of het astraal lichaam wel degelijk bestaan.

Walter
              hoeje joeje joei!!

Comment

Working...
              X