Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paranormale activiteiten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Paranormale activiteiten

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht

Heerlijke thread, ik volg!
    I lolled :')
    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
      ik heb nog op nr 664 gewoont. ik was *Iron Maiden gedreun* The Neighbour... of The Beast.
      Aangezien er geen knopke staat hier : 'Like'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
        Die vrouw zat met haar rug naar me toe en een paar rijen voor mij. De zaal zat ook vol.
        Ze heeft slechts even helemaal achterom gekeken tijdens die paar minuten dat het licht in die zaal nog aan was. T'zou straf zijn dat ze in die ene keer omkijken bij mij tussen heel wat andere mensen "onbewust gedrag" zou opgemerkt hebben. Tevens was haar bewoording ook juist. Ik dacht een" knappe vrouw" niet "mooie vrouw" of "ferm wijf" of " knappe kip"of nog wat anders. De bewoording die ze gebruikte was ook "knappe vrouw". Enfin hoe of wat het ook mag zijn....ik vond het erg vreemd. En een geluk dat daar dan geen lelijke vrouw zat waarvan ik iets dacht....misschien had ik dan wel een rode kaak gehad
        Of ze heeft de kwijl gezien die op je lippen stond

Comment

Hey juppekes

Ik heb vorige week iets raars meegemaakt

Ik was gaan werken, en mijn vrouw gaan shoppen( gebeurt wel eens meer )

Toen ik 's avonds naar huis reed, had ik opeens de gedachte: Mijn vrouw zou eens in panne moeten staan met haar fiets aan de Delhaize

Toen ik thuis kwam en naar mijn vrouw belde om te vragen waar ze bleef, kreeg ik als antwoord: Ik sta in panne met mijn fiets aan de Delhaize

Het gekke is dat ze zelf niet naar de Delhaize is geweest gaan shoppen, enkel dat ze daar in panne stond.

Een jaar of 7-8 terug had ik nog zoiets raars

Mijn dochter lag in de kliniek, en ik bleef bij haar slapen.

Toen ik 's morgens vroeg naar huis reed dacht ik opeens: er zou eens een aardbeving moeten zijn in België

Toen ik thuis kwam stak ik de radio aan, en in het nieuws zeiden ze dat er die morgen een aardbeving voelbaar was in België
          Bootjes

Comment

van al die dingen die door een mensenhoofd gaan zullen er wel eens een paar echt gebeuren he
            http://www.mimoza.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dengregg Bekijk bericht
              van al die dingen die door een mensenhoofd gaan zullen er wel eens een paar echt gebeuren he
              dat mag ik hopen, heb wel een paar leuke.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Natuurlijk zijn er massa's argumenten te bedenken waarom het allemaal niet waar is en ik ben zelf ook een heel grote scepticus maar dat neemt niet weg dat ik bereid ben te aanvaarden dat er dingen gebeuren die we niet kunnen verklaren en dat er mensen zijn die dingen kunnen die de rest van ons niet kan. Zo zijn trouwens religies en goden ontstaan. Er zijn altijd al dingen gebeurd die de mens niet kon verklaren en daar kan hij niet mee leven (met dat niet kunnen verklaren). Dus zoekt hij een antwoord en dat waren dan "de goden". Daarmee waren dan plotseling alle onverklaarbare zaken verklaard. Ze (de goden) zijn nooit bewezen en toch gelooft een heel groot gedeelte van de mensheid (het grootste gedeelte) wel in het bestaan van één of andere god (ik hoor daar overigens heel overtuigd NIET bij) Is wel een andere discussie maar toch, waarom dit wel geloven en andere zaken heel snel naar het land der fabelen verhuizen omdat ze "nooit bewezen zijn"
                Ik moet voorzichting zijn dat ik hier niet hele pagina's ga volschrijven want eigenlijk vind ik het wel een machtig interessant onderwerp.

Groeten, Bert
                Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                www.bertofotografie.be

Comment

Miljoenen, zo niet miljarden ideeën, gedachten, hersenspinsels gaan elke dag doorheen ieder van ons zijn/haar hersens.
                  Link's met iemands gedachtengang of een voorval zijn dus niet uit te sluiten.
                  Het is hier al enkele keren gezegd
                  Ik heb dit trouwens regelmatig voor met muziek:
                  Ik hoor vaag een deuntje of een ritme in mijn hoofd, als ik op dat moment dan de radio opzet dan speelt het liedje dat ik in mijn hoofd hoorde.
                  Precies of ik ik heb een eenvoudige ontvanger in mijn hersenen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht

Ik ga dat vertellen aan Sabam......

Walter
                    D850

Comment

...
                      Radiohead?
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.3.1)

Comment

Is het leuk, ja! Mensen uitlachen!
                        En dat in de kerstperiode.
                        Jullie moesten beschaamd zijn.

Comment

Is dat dan in "stereo"?
                          perman
                          canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Is het leuk, ja! Mensen uitlachen!
                            En dat in de kerstperiode.
                            Jullie moesten beschaamd zijn.
                            Geloof jij dan in de kerstman?

Ik denk trouwens dat dit niet echt bedoeld is om je uit te lachen, maar gewoon een grapje. Wat die ontvanger betreft in je hoofd betreft, een antenne vasthouden geeft betere ontvangst. Of wanneer je de afstandsbediening van de wagen tegen je hoofd houdt kan je de wagen van veel verder openen en sluiten.

Comment

Inderdaad, ccc, niet uitlachen, slechts een grapje. Verhaal over muziek komt me bekend voor, en hoewel ik niet in paranormale activiteiten (tenminste zoals hier bedoeld) geloof, is het mij ook overkomen. In mijn jonge jaren ben ik DJ geweest, en vaak kon ik het volgende nummer van een andere DJ voorspellen.
                              Bovendien moet je eens googlen naar "subliminale perceptie"; ook dat fenomeen kan een rol spelen.

Tenslotte heb ik ooit, als science-fictionliefhebber een verhaal gelezen dat "Radiohoofd" heette, vele jaren voor de grote band van Thom Yorke. Dat verhaal ging in wezen over hetzelfde fenomeen als hier beschreven.
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.3.1)

Comment

Jullie geloven blijkbaar écht dat ik zo lichtgeraakt ben?
                                Wees gerust hoor, je zal méér uit de kast moeten halen hoor om mij uit mijn sloffen te jagen
                                't Is natuurlijk spijtig dat we in zo'n situaties onze "mimiek" niet kunnen laten spelen hé...

Comment

Working...
                                X