Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paranormale activiteiten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Paranormale activiteiten

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
    Of het paranormaal is of niet...maar soms kan je toch rare situaties meemaken.
    Ik zat eens in een filmzaal een paar rijen achter een in mijn ogen erg knappe vrouw. De film was nog niet begonnen en een mens kijkt dan wat rond in de zaal..allez de mensen zo een beetje bekijken doet dan iederéén wel denk ik. Ik heb een paar keer opnieuw naar die vrouw gekeken zonder dat zij dat zelf opgemerkt heeft en heb telkens gedacht ....amai, die ziet er echt wel heel knap uit. Slechts één keer heeft ze eens achterom gekeken. Nadat de film afgelopen was moet je met alle andere mensen tegelijk langs een smalle uitgang terug naar buiten. Ik liep zo goed als naast die vrouw.....ze wachtte even keerde zich naar mij en ze zei met een smile op haar gezicht....."bedankt dat u straks zo over mij dacht".
    Ik was een beetje verrast en heb iets geantwoord in de zin van " excuseer, wat bedoeld u". Waarop ze zei " U vind me toch knap...is het niet". Ik heb een beetje beschaamd ja geknikt en ben verder gegaan. Mijn eigen vrouw liep vlak naast mij en had een half woord meegeluisterd...en haar vraag was direct "vanwaar kende gij die madam". Ge moet dus altijd een beetje voorzichtig zijn met wat je denkt. Onverklaarbare ervaring die ik sindsdien nooit meer gehad heb. Ik denk dat onze hersenen tot veel meer in staat zijn dan wat we zelfs maar kunnen vermoeden
    om te beginnen kan een erg knappe vrouw dat tegen bijna elke man zeggen zonder fout te zijn, bovendien is de kans ook groot dat je zelf onbewust gedrag hebt vertoond dat uw extra aandacht in de verf zette
    http://www.mimoza.be/

Comment

Hoe kan men verklaren dat men in een flits het uiterst sterke, gevoel heeft dat men bvb een persoon die men vaag gekend heeft op het werk en waar men al 10-15 jaar geen nieuws van gehoord heeft of contact mee heeft gaat tegenkomen en een uur later loopt men die tegen het lijf aan een tramhalte in een totaal "vreemde" gemeente ttz eentje waar je normaal nooit komt ...

Comment

Als ik rare dingen zie, dan ben ik op mijn werk.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Of je erin gelooft of niet maar zelf beschik ik over de gave om de toekomst te kunnen voorspellen. Stuur me een foto van je vrouw in sexy lingerie en ik zal je zeggen welk cadeau ze wil voor Kerstmis
          Fuji X-t2, Fuji X-t10, Fuji X-M1 en wat lenzen

Comment

We zijn met miljarden mensen en gedachten, dus het is geen wonder wanneer twee mensen tegelijkertijd hetzelfde denken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nomino Bekijk bericht
              Stuur me een foto van je vrouw in sexy lingerie en ik zal je zeggen welk cadeau ze wil voor Kerstmis
              Probeer het eens zonder die lingerie ... lukt nog beter!
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dengregg Bekijk bericht
                om te beginnen kan een erg knappe vrouw dat tegen bijna elke man zeggen zonder fout te zijn, bovendien is de kans ook groot dat je zelf onbewust gedrag hebt vertoond dat uw extra aandacht in de verf zette
                Die vrouw zat met haar rug naar me toe en een paar rijen voor mij. De zaal zat ook vol.
                Ze heeft slechts even helemaal achterom gekeken tijdens die paar minuten dat het licht in die zaal nog aan was. T'zou straf zijn dat ze in die ene keer omkijken bij mij tussen heel wat andere mensen "onbewust gedrag" zou opgemerkt hebben. Tevens was haar bewoording ook juist. Ik dacht een" knappe vrouw" niet "mooie vrouw" of "ferm wijf" of " knappe kip"of nog wat anders. De bewoording die ze gebruikte was ook "knappe vrouw". Enfin hoe of wat het ook mag zijn....ik vond het erg vreemd. En een geluk dat daar dan geen lelijke vrouw zat waarvan ik iets dacht....misschien had ik dan wel een rode kaak gehad
                Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Ik geloof er absoluut niks van, van heel dat paranormale gedoe. En ik heb er nooit iets van geloofd. Maar.....
                  Een aantal jaren geleden ga ik, just for fun, naar een groepssessie van Jan Bouw, parapsycholoog. Ik kende de man niet en hij kende mij absoluut niet. Ik had niet op voorhand ingeschreven, hij wist niet dat ik ging komen.
                  Na 10 minuten absolute stilte (we hebben elkaar niet gesproken) begint hij tot in de kleinste details mijn werk, het product dat ik verkoop en het gedrag en karakter van mijn baas te beschrijven. Ook nog wat er in de nabije toekomst met mijn werk ging gebeuren. En dat laatste is een half jaar later uitgekomen. (deed ie ook met de andere mensen in de groep, de één wat beter dan de ander)
                  Daarna ga ik voor een prive consult naar hem toe en neem een foto van mijn zoontje mee die ik op dat moment al een paar jaar niet gezien had.
                  Hij begint tot in de kleinste details het uiterlijk, het karakter en de gewoontes van wijlen mijn ex-schoonvader te beschrijven. Ook toen weer een paar dingen die op dat moment aan het gebeuren waren of in de nabije toekomst gingen gebeuren. Alweer had hij gelijk.
                  Ik geloof er nog steeds eigenlijk niet veel van en ben ervan overtuigd dat 99% van dit soort mensen charlatans zijn. En toch deed ie het allemaal. Ik heb me suf gepiekerd waar hij al die informatie gehaald kon hebben en ik ben er nooit achtergekomen.
                  Het waren in ieder geval wel kippevel momenten en ik heb er ook nog iets aan gehad.
                  Als je hem wilt vinden: www.janbouw.com
                  Ik ben hem al jaren uit het oog verloren maar heb zijn website terug opgezocht vanwege dit topic.

Groeten, Bert
                  Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                  www.bertofotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                    Hoe kan men verklaren dat men in een flits het uiterst sterke, gevoel heeft dat men bvb een persoon die men vaag gekend heeft op het werk en waar men al 10-15 jaar geen nieuws van gehoord heeft of contact mee heeft gaat tegenkomen en een uur later loopt men die tegen het lijf aan een tramhalte in een totaal "vreemde" gemeente ttz eentje waar je normaal nooit komt ...
                    Combinatie van selectief geheugen en toeval. Met selectief bedoel ik, je beseft pas dat je pas aan iemand gedacht hebt wanneer je ze even later tegen het lijf loopt. De (honderd)duizende keren dat je niemand tegen het lijf loopt waar je even voordien aan gedacht hebt...dat zijn non-events die niet worden opgeslagen.
                    Hersenen zijn fantastisch interessant om te onderzoeken. Ze houden je ook regelmatig voor de gek zonder dat je het beseft. Wij zijn ons niet bewust van de realiteit, maar de realiteit volgens onze hersenen.

Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
                    Ik geloof er nog steeds eigenlijk niet veel van en ben ervan overtuigd dat 99% van dit soort mensen charlatans zijn.
                    Maak er maar 100% van...naja...een zeer kleine minderheid gelooft zichzelf en dan is het niet opzettelijk natuurlijk.
                    Er zijn al zoveel onderzoeken naar verricht en er is nog nooit iemand in geslaagd van die pipo's om niét door de mand te vallen.
                    Er bestaan genoeg technieken om mensen op die manier om de tuin te leiden, in andere gevallen hebben ze de echte info van ergens verkregen.
                    Zijn ook al veel programma's over gemaakt waar uit de doeken wordt gedaan hoe ze dit geloofwaardig maken. Als je zo'n sessies gaat filmen en achteraf analyseren zie je veel dingen die je ter plekke niet zag of niet onthouden hebt.
                    Truc als een andere. Van goochelaars weet je ook heel goed dat ze geen tovenaars zijn, maar het lijkt wel zo.

1 ding hebben ze allemaal gemeen : sommige van hun (ex) klanten hebben verhalen die "niet te verklaren zijn" en waar ze geweldig van onder de indruk zijn.
                    Last edited by JCviggen; 13 december 2011, 12:25.

Comment

Toch straf dat niemand 3:33 veel ziet. Zelfs de uitzonderingen die hier laat wakker blijven hebben dit nog niet gemeld. Ik kan alleen maar concluderen dat de meesten dan in hun bed liggen, terwijl je rond 22u22 in de buurt van een wekker bent of regelmatig kijkt of het niet tijd is om te gaan slapen.

Comment

heb en zie het getal 666 vaak, maar zal wel met fotografie te maken hebben (guldensnede).
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          heb en zie het getal 666 vaak, maar zal wel met fotografie te maken hebben (guldensnede).
                          grt,bouk.
                          LOL goed gevonden.
                          Getal van het beest...

Volgens Heinlein is het 6 tot de zesde tot de zesde.

Comment

Arme mensen...ik wist niet dat 't hier nog bestond in onze contreien. Onlangs was ik in zuid-amerika -peru....daar hoor je niks anders als zulke onzin.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              grt,bouk.
                              ik heb nog op nr 664 gewoont. ik was *Iron Maiden gedreun* The Neighbour... of The Beast.
                              The Knight That Says Ni...kon

Comment

Heerlijke thread, ik volg!

Comment

Working...
                                X