Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ergenis..!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ergenis..!!

hele epistels Quoten is toch niet nodig....?
    en trouwens:

7.13.3. Meerdere reacties achter elkaar in één topic posten

Het is aan te raden om enkel het stukje tekst te quoten dat betrekking heeft op je reply. Telkens de volledige (soms lange) tekst quoten is niet noodzakelijk.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Re: ergenis..!!

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    hele epistels Quoten is toch niet nodig....?
    en trouwens:

7.13.3. Meerdere reacties achter elkaar in één topic posten

Het is aan te raden om enkel het stukje tekst te quoten dat betrekking heeft op je reply. Telkens de volledige (soms lange) tekst quoten is niet noodzakelijk.
    grt,bouk.
    Helemaal mee eens.

Jan

Comment

Dit ergert mij meer bouk
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        7.13.6. Off-topic reacties posten

Probeer je reacties zoveel mogelijk on-topic te houden, blijf dus bij het onderwerp. Zo nu en dan een grappige reactie tussendoor is geen probleem maar verziek er geen topics mee a.u.b.
        grt,bouk.

Comment

Maar als medelid steeds commentaar geven op uw collega's irriteert ook mensen!
          Staat iets u niet aan, gebruik dan het uitroepteken zoals in de regels is opgenomen!
          Me dunkt dat jij de laatste tijd heel veel bezig bent maar zelf de regels niet kan/wil volgen! De meesten vinden het misschien grappig en leuk want "het komt van bouk" maar plezant is het niet voor iedereen.
          Komt over als maar iets te kunnen typen om uw aantal posts omhoog te laten gaan.
          Of dacht je echt dat meer dan 100.000 posts iedereen interesseert?
          Veel reacties zijn nietszeggend en maken een topic alleen maar langer, het aantal te lezen reacties fors hoger en de belasting op de server groter!
          Je gaat hier nu ook een stuk van het reglement quoten ... een linkje er naartoe had ook al goed geweest en veel korter dan regelmatig een stuk ervan te zetten in een nieuw topic!
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

7.13.6. Off-topic reacties posten

Probeer je reacties zoveel mogelijk on-topic te houden, blijf dus bij het onderwerp. Zo nu en dan een grappige reactie tussendoor is geen probleem maar verziek er geen topics mee a.u.b.
            grt,bouk.
            Gebruik dan het uitroepteken als het u niet aanstaat!
            Volg zelf de regels en wees een voorbeeld! Maar ik beklaag de mensen (o.a. moderators) die voor het minste naar uw pijpen moeten dansen.
            1.7. Berichten rapporteren

Hetgeen jij nu doet met al die opmerkingen begint meer op punt 7.5 te gelijken!
            Last edited by VerSeg; 9 december 2011, 09:10.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

de schoolmeester uithangen ergert de medeforumleden harder dan een quote
              als je constant de betweter probeert uit te hangen ergert dat de medeforumleden ook
              op elke post reageren om toch maar zoveel mogelijk posten te plaatsen ergert dat de medeforumleden ook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
                ........op elke post reageren om toch maar zoveel mogelijk posten te plaatsen ergert dat de medeforumleden ook
                ach..ik doe het met plezier er heb er de tijd voor.
                weet ook dat het niet leuk is, als je foto op de tweede pagina beland zonder een comment.
                grt,bouk.

Comment

weet ook dat het niet leuk is, als je foto op de tweede pagina beland zonder een comment.
                  grt,bouk.
                  In Chit Chat staan geen foto's en het enige dat een zetje krijgt zijn uw opmerkingen tegenover andere forumleden.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Komt over als maar iets te kunnen typen om uw aantal posts omhoog te laten gaan.

De posts in chichat tellen niet mee.
                    Dus heeft Bouk er waarschijnlijk al zo'n 150.000 Of nog meer De één dus al wat nuttiger of zinvoller dan de ander

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                      De posts in chichat tellen niet mee.
                      Maar wel in aantal dat iedereen moet doorscrollen ... we gaan eens een schadeclaim sturen naar bouk voor het verslijten van het scrollwieltje.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
                        de schoolmeester uithangen ergert de medeforumleden harder dan een quote
                        als je constant de betweter probeert uit te hangen ergert dat de medeforumleden ook
                        op elke post reageren om toch maar zoveel mogelijk posten te plaatsen ergert dat de medeforumleden ook
                        Waarheid als een koe!

Comment

De keren dat ik grote stukken volledig quote, is enkel met de bedoeling om achteraf geen reacties te krijgen als ruk ik iets uit zijn context.

En ja, off topic reacties en zo kunnen makkelijk gemeld worden via het uitorpeteken. Mag ik dan nu alle off topic reacties van de mensen die bouk aanvallen dan nu gaan melden via het uitroepteken? Niks belet jullie trouwens om een topic te openen waarin je je frustraties omtrent de al dan niet zinvolle commentaren van bouk en anderen kan hekelen...
                          Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Valt inderdaad hard op
                            www.fotofolio.be

Comment

in elk geval zijn we goe bezig
                              voor de ene of de andere moeten er minder fotos gepost worden
                              voor dan nog eens de ene of de andere moet er minder gereageerd worden

als ik dat allemaal lees vraag ik me af wat de doelstelling van een "in casu dit" forum is...

voor zover als nodig, verklaring van het woord forum :

Oud Grieks woord voor een publieke plek, waar iedereen met elkaar van gedachten kan wisselen. Elektronische discussiegroep waar mensen met een gemeenschappelijke interesse informatie, meningen en standpunten kunnen uitwisselen.
                              nikon coolpix s9100

Comment

Working...
                              X