Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

media center plaatsen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: media center plaatsen

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Wat dat driefasig netwerk betreft, meer en meer nieuwe huizen hebben het niet meer omdat meer en meer energiemaatschappijen weigeren het zo aan te sluiten als je het niet absoluut nodig hebt (is hier al zeker 20 jaar het geval).
    Wij zijn een van de enigen in de wijk en hebben er fameus moeten voor zagen.
    Het hangt er blijkbaar van af welke maatschapij en persoon je voorhanden hebt, toen ik twee maanden geleden zonnepanelen legde heb ik ook mijn vaste nachtteller laten wegnemen, de persoon die dat kwam doen stelde voor om meteen de ganse tellerblok te vervangen, compleet met plexi kast en gans het boeltje, ondertussen heeft hij ook de hoofdautomaat geupgrade naar 3 X 32 Amp 400 volt +0 , teco was voorheen 3X 25 Amp, maar hij had geen 25 Amp. in zijn auto zitten. Onze maatschapij is daar blijkbaar heel soepel in, ook alles gratis gedaan, ik heb zelfs die kast niet moeten betalen.

Hier ook nog nooit ondervonden dat die powerline toestelletjes niet werken, ik heb nogthans reeds de test gemaakt op een andere fase, vermoed dat dan de overdracht over de nulleider gaat.

Comment

Bedankt voor al de reacties. ik had het nog even uitgesteld maar ik ga er deze week één aanschaffen. Een mediaplayer met fysieke netwerkaansluiting zal wel het beste resultaat geven. Gezien ik in de nabijheid van de mediaplayer geen utp-aansluiting heb ga ik voor powerline opteren. Momenteel zit er al één voor digitale tv van telenet. Steek ik er dan het best nog een powerline naast of vervang ik die van telenet door een powerline met twee utp-aansluitingen?

groeten

Sven

Comment

zolang een powerline op de zelfde meter/teller staat kan alles!
        powerline bij u thuis en een bij de buur gaat niet lukken, andere meterkast!

dag/nacht tellen maakt niet uit hier ook zo gaar vlot
        nikon stuff

Comment

Mediacenters zijn brol met het oog op de toekomst, heb daar ook eens voor gekeken, maar voor je het weet kunnen de chips de high-definition codecs al niet meer aan en kunnen ze de nieuwe filmformaten al niet meer spelen! En het gaat zo snel in de IT wereld.

Vandaar kocht ik een HTPC (door een vriend samengesteld), staat gewoon in de living en ziet eruit als een high-end versterker (zelfs met bluray writer erin)
          zie http://www.shoppingsquare.com.au/ima...ducts/7498.jpg

Dus niet opvallend, want een pc is niet mooi in je living, draadloos toetsenbord,...
          Met een pc ben je altijd up to date en kun je upgraden indien nodig, een mediacenter niet. Ook steek je er zoveel GB's harde schijf in als je wenst,... bij crash na x aantal jaar makkelijk te vervangen, veel meer toekomstgericht.

Forget mediacenters

Comment

Working...
          X