Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dommel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dommel

Daarnet Dommel eens aan de lijn gekregen (ik gebeld hé, niet zij).
    Ben al van augustus bezig om een probleem met de webmail bij mijn hosting te regelen maar ze reageren nooit.
    Op mails komt geen antwoord en tickets volgen ze niet op.
    Had al klacht ingediend bij de ombudsdienst van telecommunicatie en ook aan hun antwoorden ze niet.
    Nu kan ik zelfs niet meer in het control panel omdat de licentiesleutel vervallen is, dus toch nog eens gebeld voor de zoveelste keer.
    Uiteindelijk iemand anders aan de lijn en toen ik sprak van mijn langdurig bestaand probleem kreeg ik als antwoord dat ik maar moest doen zoals al de andere klanten ... op een ander gaan en hier mijn contract opzeggen.
    Dit is wat hij mij kon aanbevelen want hun ict zou zeker niet meer investeren in updates, oplossingen of wat dan ook voor hosting.
    Ik kreeg er ook bij te horen dat ze het aantal resterende klanten (hosting) op één hand kunnen tellen ... iedereen is weggegaan voor dezelfde reden.
    Dit zou (zoals wel het vermoeden was) al geruime tijd zo zijn ... straf dat ze dan wel nog eerst uw contract laten verlengen voor een jaar en daar niets van melden.
    Als een bedrijf wil stoppen met een dienst, dan mogen ze de klanten toch op een eerlijke manier op de hoogte brengen enkele maanden voordat uw contract moet verlengd worden?
    Nu is iedereen dat in hetzelfde geval verkeerde ontevreden en de meesten willen nooit meer iets met hen te maken hebben!
    Voor mij gangsterpraktijken om wel te laten betalen maar niets meer te bieden.
    Goed om weten om er nooit meer klant te zijn.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Re: Dommel

Ik ben ook Dommelklant geweest voor hosting (1998-2006) en toen Easynet zijn particuliere klanten "verkocht" aan BGC ben ik ook ADSL klant geworden. In die periode kreeg je op zaterdagavond soms nog (correct) antwoord op vragen en werden problemen snel en goed opgelost. Toen ze verder groeiden begonnen de problemen, tickets werden met vertraging beantwoord en nadat het IP van de dommel hosting mailserver op blacklist geraakte weigerden ze ook maar enige actie te ondernemen.
    Het ging toen van kwaad naar erger en ze begonnen tickets zonder gevolg te sluiten. Telefonisch geraakte je soms na meer dan een half uur wachten maar binnen en dan nog geraakte er niets opgelost ("ik zal het doorgeven...").
    Uiteindelijk Dommel buiten gekieperd en voor de helft van de prijs hosting bij een UK firma (servers in UK en US) genomen. Toen het kon ook Dommel ADSL opgezegd.

Lees er userbase maar op na, niets dan problemen en geen of zeer weinig response van hun "helpdesk".

Er is geen enkele reden om bij Dommel te blijven tegenwoordig, voor hosting zijn er oneindig veel alternatieven die beter en goedkoper zijn en hun internetaanbod is ook niet uitzonderlijk.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

Comment

Ikzelf, en enkele van mijn klanten, hadden vroeger ook Dommel/Schedom als provider. Ik moet eerlijk melden dat ik er in die ettelijke jaren weinig of geen problemen mee heb gehad.
      Toen ik in augustus van vorig jaar heb vernomen dat zij hun providerdienst niet meer verder wensen te ondersteunen (er dus eigenlijk vanaf willen) heb ik besloten om over te stappen naar een andere provider en ik heb mijn webklanten aangeraden zo snel mogelijk hetzelfde te doen.

Guy
      www.guydewestelinckfotografie.be

Comment

Hosting zelf van de website was nooit een probleem ... de mail daarentegen was al vaak een ramp!
        Dan stonden ze op blacklists zoals aangehaald, dan waren er vertragingen van enkele dagen, dan weer inlogproblemen, ... maar NOOIT een antwoord gekregen!
        Maar de beslissing is genomen ... zal veranderen van provider!
        Nu is het wel wachten tot ze de licentiesleutel van hun Plesk vernieuwd hebben of ik kan niet eens meer het overzicht van mijn e-mailaccounts en aliassen zien (zijn er behoorlijk wat).
        Maar ik vrees dat ze niet veel gaan doen.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Echt spijtig te zien dat hetgeen wat Dommel juist groot maakte zo verwaarloosd wordt...

Zal er toch eens met Bart (Bart Dom is een ex-collega van mij) eens over hebben.
          Mijn Blog
          D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Ik herinner mij dat enkele jaren geleden hun licentiesleutel ook (reeds tijdelijk) was vervallen en er daarover een melding op het scherm kwam, maar als je die gewoon negeerde en doorklikte kwam je toch op het cpanel terecht. Ik weet niet of dit intussen veranderd is.

Guy
            www.guydewestelinckfotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
              Echt spijtig te zien dat hetgeen wat Dommel juist groot maakte zo verwaarloosd wordt...

Zal er toch eens met Bart (Bart Dom is een ex-collega van mij) eens over hebben.
              Hopelijk luistert hij naar jou, naar zijn klanten en naar de ombudsman telecom alvast niet. Ik heb er nog klanten aangebracht zowel hosting als ADSL maar ze zijn spijtig genoeg snel bergaf gegaan.

Leesvoer
              bye, Maurice
              Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guydw Bekijk bericht
                Ik herinner mij dat enkele jaren geleden hun licentiesleutel ook (reeds tijdelijk) was vervallen en er daarover een melding op het scherm kwam, maar als je die gewoon negeerde en doorklikte kwam je toch op het cpanel terecht. Ik weet niet of dit intussen veranderd is.

Guy
                Gaat niet, wordt automatisch afgesloten.
                Is niet enkel een melding, sleutel is echt vervallen.

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                Hopelijk luistert hij naar jou, naar zijn klanten en naar de ombudsman telecom alvast niet. Ik heb er nog klanten aangebracht zowel hosting als ADSL maar ze zijn spijtig genoeg snel bergaf gegaan.
                Leesvoer
                Ik heb tickets van jaren terug die nooit behandeld geweest zijn, na een aamd of 8 sluiten ze die eens zonder gevolg en daarmee moet je het stellen.
                Enkel als een server er volledig uit ligt gevenze er na een paar dagen eens gevolg aan ... maar dan heb je veel geluk gehad.
                Dat ze nu de hosting laten doodbloeden is nog iets anders maar in de tijd dat ze het volop aanboden was de service nooit beter!
                Een paar jaar geleden lag de mail er eens tussenuit en kon je er volledig niet aan, toen heb ik eens twee dagen van 's morgens tot s'avonds laten bellen zonder antwoord (neen, geen zondag of feestdag) ... telkens als de lijn verbroken werd na een 50-tal beltonen terug redial gekozen ... zoiets is gewoon onaanvaardbaar!
                Iedere provider heeft eens een zwak moment en eens een drukke periode maar dit sleept al jaren aan en is nog nooit goed geweest!
                In het begin was hun prijs goed maar door de jaren is overal de prijs gezakt en bij hun gebleven, nu betaal je bij Dommel voor 300MB ruimte meer dan op een ander voor een gigabyte. Dus buiten de problemen is het ook voor de prijs interessant om elders te kijken.

Een collega heeft er ADSL genomen met telefonie ... weken heeft hij moeten wachten omdat het niet werkte, gewoon niets!
                Die is toen van miserie gaan zoeken waar Dommel zat en is tot daar gereden om eindelijk iemand te kunnen spreken!
                Die gast zat enkel met een GSM en dagen aan een stuk heeft die om de tien minuten gebeld om binnen te geraken maar zonder succes!
                Dus ook full klanten ervaren deze last. Er telt maar een ding en dat is geld ontvangen!

Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
                Ge kunt er niet aan doen maar het is niet echt iets om fier op te zijn daar collega van te zijn geweest en over zijn service te moeten spreken.
                Last edited by VerSeg; 2 december 2011, 12:40.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Ik hoor bij vrienden veel klachten oven dommel.
                  Zoals bij veel firmas duidelijk een signaal van het begin van het einde in zicht.

Best is het schip tijdig te verlaten voordat de grote misere begint.

Comment

Dommel is blijkbaar ingedommeld.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Nog steeds ingedommeld.

Sinds augustus/september nog steeds GEEN support mogen ontvangen voor mijn webmailprobleem en sinds gisteren helemaal geen domein meer te bespeuren ... nikske site, nikske mail.
                      Dat is nu 6 maand dat er een serverfout zit en nog niet eens bekeken.

Pfffff is echt een ramp en puur banditisme!
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Nog steeds ingedommeld.

Sinds augustus/september nog steeds GEEN support mogen ontvangen voor mijn webmailprobleem en sinds gisteren helemaal geen domein meer te bespeuren ... nikske site, nikske mail.
                        Dat is nu 6 maand dat er een serverfout zit en nog niet eens bekeken.

Pfffff is echt een ramp en puur banditisme!
                        Aangetekend in gebreke stellen, hosting ergens anders nemen, nameservers aanpassen klaar (waarschijnlijk betaald tot 25/3 bij Dommel?) dus toch bijna eind van je jaarcontract.

Ohja, nog vergeten... alles opzeggen en een andere ISP nemen (EDP b.v.).
                        bye, Maurice
                        Nikon D7500

Comment

ik had een paar jaar geleden bij dommel een probleem met mijn internet verbinding.

volgens hun lag het aan belgacom en ze gingen het doorgeven.

Om de paar dagen met hen gebeld en er ging een technieker komen of belgacom ging het bekijken altijd een andere uitleg vaak 45 min en langer on hold gestaan.

uiteindelijk was het probleem na 6 weken opgelost, maar toen had ik al een telenet instalatie staan.
                          President Merkin Muffley: Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                            Aangetekend in gebreke stellen, hosting ergens anders nemen, nameservers aanpassen klaar (waarschijnlijk betaald tot 25/3 bij Dommel?) dus toch bijna eind van je jaarcontract.
                            Moet per jaar vooraf betaald worden en is tot augustus ... was net betaald toen de miserie begon en een jaar betalen voor niets is ook wat veel.
                            Ohja, nog vergeten... alles opzeggen en een andere ISP nemen (EDP b.v.).
                            Ik heb er enkel mijn hosting ... maar uw mail zit eraan verbonden natuurlijk.
                            Maar het is wel wat ik ga doen.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              en een jaar betalen voor niets is ook wat veel.
                              Doe je dat nu ook niet? Site reageert niet op tracert en access via FF geeft "connection reset" fout.

Looks down...
                              bye, Maurice
                              Nikon D7500

Comment

Working...
                              X