Daarnet Dommel eens aan de lijn gekregen (ik gebeld hé, niet zij).
Ben al van augustus bezig om een probleem met de webmail bij mijn hosting te regelen maar ze reageren nooit.
Op mails komt geen antwoord en tickets volgen ze niet op.
Had al klacht ingediend bij de ombudsdienst van telecommunicatie en ook aan hun antwoorden ze niet.
Nu kan ik zelfs niet meer in het control panel omdat de licentiesleutel vervallen is, dus toch nog eens gebeld voor de zoveelste keer.
Uiteindelijk iemand anders aan de lijn en toen ik sprak van mijn langdurig bestaand probleem kreeg ik als antwoord dat ik maar moest doen zoals al de andere klanten ... op een ander gaan en hier mijn contract opzeggen.
Dit is wat hij mij kon aanbevelen want hun ict zou zeker niet meer investeren in updates, oplossingen of wat dan ook voor hosting.
Ik kreeg er ook bij te horen dat ze het aantal resterende klanten (hosting) op één hand kunnen tellen ... iedereen is weggegaan voor dezelfde reden.
Dit zou (zoals wel het vermoeden was) al geruime tijd zo zijn ... straf dat ze dan wel nog eerst uw contract laten verlengen voor een jaar en daar niets van melden.
Als een bedrijf wil stoppen met een dienst, dan mogen ze de klanten toch op een eerlijke manier op de hoogte brengen enkele maanden voordat uw contract moet verlengd worden?
Nu is iedereen dat in hetzelfde geval verkeerde ontevreden en de meesten willen nooit meer iets met hen te maken hebben!
Voor mij gangsterpraktijken om wel te laten betalen maar niets meer te bieden.
Goed om weten om er nooit meer klant te zijn.
Ben al van augustus bezig om een probleem met de webmail bij mijn hosting te regelen maar ze reageren nooit.
Op mails komt geen antwoord en tickets volgen ze niet op.
Had al klacht ingediend bij de ombudsdienst van telecommunicatie en ook aan hun antwoorden ze niet.
Nu kan ik zelfs niet meer in het control panel omdat de licentiesleutel vervallen is, dus toch nog eens gebeld voor de zoveelste keer.
Uiteindelijk iemand anders aan de lijn en toen ik sprak van mijn langdurig bestaand probleem kreeg ik als antwoord dat ik maar moest doen zoals al de andere klanten ... op een ander gaan en hier mijn contract opzeggen.
Dit is wat hij mij kon aanbevelen want hun ict zou zeker niet meer investeren in updates, oplossingen of wat dan ook voor hosting.
Ik kreeg er ook bij te horen dat ze het aantal resterende klanten (hosting) op één hand kunnen tellen ... iedereen is weggegaan voor dezelfde reden.
Dit zou (zoals wel het vermoeden was) al geruime tijd zo zijn ... straf dat ze dan wel nog eerst uw contract laten verlengen voor een jaar en daar niets van melden.
Als een bedrijf wil stoppen met een dienst, dan mogen ze de klanten toch op een eerlijke manier op de hoogte brengen enkele maanden voordat uw contract moet verlengd worden?
Nu is iedereen dat in hetzelfde geval verkeerde ontevreden en de meesten willen nooit meer iets met hen te maken hebben!
Voor mij gangsterpraktijken om wel te laten betalen maar niets meer te bieden.
Goed om weten om er nooit meer klant te zijn.
Comment