Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zeer handige Androïd applicatie . . . Bestuur je Android-telefoon vanaf je computer
Collapse
X
-
Zeer handige Androïd applicatie . . . Bestuur je Android-telefoon vanaf je computer
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BELabels: Geen
-
-
Re: Zeer handige Androïd applicatie . . . Bestuur je Android-telefoon vanaf je comput
Werkt zeer goed van op mijn laptop, onmiddellijk verbinding. Laptop dan ook via een WIFI verbinding
wel te verstaan. Want voor het op mijn vaste PC te gebruiken lukt niet. Krijg het niet aan het werken
zelf al zitten beiden op dezelfde router aangesloten. Pc dan via kabel en Android uiteraard via WIFI.
Iemand ervaring met het te doen werken met een vaste Pc die NIET via WIFI is aangesloten??
Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself...
Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...
Comment
-
Re: Zeer handige Androïd applicatie . . . Bestuur je Android-telefoon vanaf je comput
Ik zoek eerder een mogelijkheid om het scherm van de smartphone weer te geven op mijn laptop, maar dat lijkt niet zo evident.
Je kan bv. via teamviewer wel je latop scherm op je smartphoen krijgen,maar niet omgekeerd.BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Art Of Silence Bekijk berichtWerkt zeer goed van op mijn laptop, onmiddellijk verbinding. Laptop dan ook via een WIFI verbinding
wel te verstaan. Want voor het op mijn vaste PC te gebruiken lukt niet. Krijg het niet aan het werken
zelf al zitten beiden op dezelfde router aangesloten. Pc dan via kabel en Android uiteraard via WIFI.
Iemand ervaring met het te doen werken met een vaste Pc die NIET via WIFI is aangesloten??
Zonet eens geprobeerd met zowel IE, FF als Chrome. Zelfs met alle drie gelijktijdig ingelogd.Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk berichtIk zoek eerder een mogelijkheid om het scherm van de smartphone weer te geven op mijn laptop, maar dat lijkt niet zo evident.
Je kan bv. via teamviewer wel je latop scherm op je smartphoen krijgen,maar niet omgekeerd.Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kartix Bekijk berichtJa, geen enkel probleem.
Zonet eens geprobeerd met zowel IE, FF als Chrome. Zelfs met alle drie gelijktijdig ingelogd.
Op de laptop werkte het foutloos, meteen een verbinding en ook
daarna meteen kunnen inloggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Art Of Silence Bekijk berichtGek... Heb ik dus ook met alle 3 geprobeerd, maar niet gelukt.
Op de laptop werkte het foutloos, meteen een verbinding en ook
daarna meteen kunnen inloggen.
Het ip-adres van dat toestel is hetgene dat AirDroid opgeeft en je in de browser moet intypen (maar dan zonder het poortnummer 8888).
Probeer ook eens of het met Kies Air wel lukt om vanaf je browser de bestanden op het Android toestel te benaderen. Kies Air gebruikt poort 8080.Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kartix Bekijk berichtKan je vanaf de pc het Android toestel wel "zien" ?
Toevoegen lukt dus ook niet, telefoon word niet gevonden. Surfen op internet is geen
enkel probleem via dezelfde verbinding op de Android.
Oorspronkelijk geplaatst door kartix Bekijk berichtEven een simpele ping naar het ip-adres van de Android uitvoeren.
dus dat moet wel ergens juist zijn denk ik.
Ik las ook ergens iets (en zag dit ook in het Android toestel) over WPS. Maar ik heb dus
geen WPS knop op de routers hier. Dus dat kan ik niet doen, als dit al nodig zou zijn...
Comment
-
Waarschijnlijk zeer nuttig, maar ben niet in het bezit van dergeijke toestellen.
Zijn er ook nog toepassingen voor een leek?Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtmaar ben niet in het bezit van dergeijke toestellen.BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk berichtNog niet, komt welHet is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Art Of Silence Bekijk berichtWerk dus ook niet nee... Maar krijg wel een IP van Airdroid, een beginnend met 192.xxxx
dus dat moet wel ergens juist zijn denk ik.
Oorspronkelijk geplaatst door The Art Of Silence Bekijk berichtIk las ook ergens iets (en zag dit ook in het Android toestel) over WPS. Maar ik heb dus
geen WPS knop op de routers hier. Dus dat kan ik niet doen, als dit al nodig zou zijn...
Mmm, blijven nog steeds 2 "verdachten" over ... de router of de Windows 7 pc.
Maar ik durf mijn geld op de pc te zetten
Kan je je wireless laptop wel pingen?Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kartix Bekijk bericht
WPS doet er hier niet toe.
Oorspronkelijk geplaatst door kartix Bekijk berichtMmm, blijven nog steeds 2 "verdachten" over ... de router of de Windows 7 pc.
Maar ik durf mijn geld op de pc te zetten
Kan je je wireless laptop wel pingen?
andere pc zetten ook geen probleem. Die zien mekaar perfect in het netwerk.
Maar ook als ik zowel bij de vatse pc als bij de laptop kijk bij "Netwerk" daar staat bij
geen van beiden de Android tussen. Maar ik kan wel perfect inloggen op de Android via
de laptop.
Ter info de laptop draait op Vista Home Premuim.
Comment
Comment