Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kwaad!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kwaad!

Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
    Ge hebt mijn zegen
    Trop is teveel en teveel is trop (dixit een andere kleine zelfstandige)

Tjerri
    Ok Tjerri
    Die Italiaanse en sommige Spaanse zijn heel lekker.
    Ik weet wel niet of die in het assortiment zaten van jouw andere kleine zelfstandige
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Dus, ge zijt content van uw brood pistolekes, maar omdat ge koppig zijt gaat ge ergens anders slechter brood halen omdat ge iets gekocht hebt wat ge eigenlijk normaal nooit bij een bakker zou kopen. Goed samengevat?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
        Dus, ge zijt content van uw brood pistolekes, maar omdat ge koppig zijt gaat ge ergens anders slechter brood halen omdat ge iets gekocht hebt wat ge eigenlijk normaal nooit bij een bakker zou kopen. Goed samengevat?
        We hebben hier drie bakkers in de buurt.
        De bakker die ik bedoel is hier bij ons beneden, dus op 30 m. van mijn deur.
        Zijn brood is redelijk.
        Met Pasen of nu met "Snieklaas" heeft die een apart aangepast assortiment.

Ik heb zelf geen oven in de keuken anders bakte ik zelf brood.
        Heb een broodmachine van Domo maar dat is niet zo goed.
        Ben ook de kneedhaken kwijt geraakt.

Het lekkerste zwart brood brood vind ik bij de Spar

In de meeste broden zit veel te veel lucht in.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Maar ik ben geen klant meer.
          Ik ben teleur gesteld en dan klap ik dicht.
          Zeg ik niks meer.
          En nu komt het...

MAAR ik ga die link printen en de bakker dat toch eens voorleggen.
          en...
          Morgen zal hij het van mij horen, beleefd, kalm en correct.

Als je er staat en iets koopt durf je niks te zeggen... maar nadien kan je wel vrolijk binnenstappen met een afprintje om je ongezouten mening te geven, zonder dat je nog klant bent? Vertel je hem er dan ook onmiddellijk bij dat je geen klant meer bent?

PS: als ik lekker brood, lekkere taart, lekkere pistolets, lekkere boterkoeken wil... dan ga ik die gewoon kopen bij 1 van de vele warme bakkers, èchte bakkers die nog de moeite doen om 's nachts (terwijl wij met onze luie krent in bed liggen te pitten) alles zelf bereiden. Die industriële troep moet ik niet hebben. Of die nou 30 meter van mij verkocht wordt of niet. Ik rijd liever 3 kilometer en dan koop ik iets dat echt lekker is en ik graag eet. Ik koop niet wekelijks (of misschien wel dagelijks) een brood waarvan ik zelf zeg en op voorhand weet "Dat brood is redelijk"
          Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Hey juppekes

Ik ben een jaar of twee geleden weg gegaan bij mijn vaste bakker omwille van €0.10

Er staat daar een broodautomaat, en in die automaat kostte een groot brood €1.95.

Normaal geeft die machine wisselgeld terug

Nu waren ze in verlof (de broodautomaat niet) en in die week heb ik drie keer mijn €0.05 (teruggave op €2.00) niet terug gekregen.

Toen ze terug open waren had ik het verteld, maar ze geloofde me niet

Enkele dagen later kreeg ik dan toch €0.05 cent terug en geen €0.15

Dat was de laatste dag dat ik daar nog een voet heb binnen gezet
            Bootjes

Comment

Theokus,

Zou het niet kunnen dat uw bakker een veel minder gehaaide aankoper is dan Colruyt, en ook een veel kleiner volume aankoopt.
              Ik denk dat je bakker die spullen gewoon in de winkel wil hebben om compleet te zijn.

Ik vind het veel erger dat er grote prijsverschillen zitten tussen de warenhuizen. Die strijden met gelijke wapens bij de aankoop en vergissen zich dan nog eens te dikwijls bij de kassa.

Nu voor brood verwacht ik,wel dat de bakker beter brood heeft dan de supermarkt. Ik wil wel een omweg maken voor beter pistoleekes, maar geen reis.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                Theokus,

Zou het niet kunnen dat uw bakker een veel minder gehaaide aankoper is dan Colruyt, en ook een veel kleiner volume aankoopt.
                Ik denk dat je bakker die spullen gewoon in de winkel wil hebben om compleet te zijn.

Ik vind het veel erger dat er grote prijsverschillen zitten tussen de warenhuizen. Die strijden met gelijke wapens bij de aankoop en vergissen zich dan nog eens te dikwijls bij de kassa.

Nu voor brood verwacht ik,wel dat de bakker beter brood heeft dan de supermarkt. Ik wil wel een omweg maken voor beter pistoleekes, maar geen reis.
                Moet je gelijk geven
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                  Ik niet, gelijke prijzen == prijsafspraken. Of toch een kans erop.

Comment

Ik ga enkel naar de bakker voor brood en koeken, ik heb altijd al met het idee gezeten dat al de "randproducten" veel meer kosten dan in het warenhuis. Die mariatjes ging ik gelaten hebben voor wat het was, de bakker heeft het recht om iets te verkopen net zoals jij het recht hebt om zelf te beslissen als je wel of niet wilt kopen .
                    Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya
                      Hey juppekes

Ik ben een jaar of twee geleden weg gegaan bij mijn vaste bakker omwille van €0.10

Er staat daar een broodautomaat, en in die automaat kostte een groot brood €1.95.

Normaal geeft die machine wisselgeld terug

Nu waren ze in verlof (de broodautomaat niet) en in die week heb ik drie keer mijn €0.05 (teruggave op €2.00) niet terug gekregen.

Toen ze terug open waren had ik het verteld, maar ze geloofde me niet

Enkele dagen later kreeg ik dan toch €0.05 cent terug en geen €0.15

Dat was de laatste dag dat ik daar nog een voet heb binnen gezet
                      Proficiat ;-)

Comment

Working...
                      X