Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Online fotoboeken met gebruiksvriendelijke layout & templates met kaders/achtergrond?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Online fotoboeken met gebruiksvriendelijke layout & templates met kaders/achtergrond?

De beste die ik al heb getest waren Tictac Photo, Foto.com, Pixum, Myphotobook.be en Abelli.

Heb al veel andere getest, maar weinig achtergronden of simpele fijne voorgemaakte kadertjes, soms moest je ze zelf tekenen!

Nog andere met overzichtelijke software en veel templates?

Re: Online fotoboeken met gebruiksvriendelijke layout & templates met kaders/achtergr

Heb zopas m'n boek binnen van TicTac Photo, goede prijs/kwaliteit, maar de fotos kunnen toch veel scherper vind ik!

Allen met 35L 16-35L 70-200 28L getrokken dus het zou toch wel mooi zijn als de scherpte beter uitkomt.

Kon nergens kiezen om evt in hogere kwaliteit te uploaden.
    Welke resolutie zou eigenlijk nodig zijn om perfect scherpe fotos op A4 liggend te kunnen printen?

Enige andere voorstellen, misschien opnieuw foto.com of pixum of Abelli volgende keer?

Comment

Re: Online fotoboeken met gebruiksvriendelijke layout & templates met kaders/achtergr

fotobuch.de

Laat regelmatig (meestal na de vakantie ) boeken maken daar en ben er tot nu toe altijd tevreden van.

Heleboel templates die je allemaal apart kan downloaden, installeren en gebruiken.
      En de software zelf vind ik heel gebruiksvriendelijk met veel mogelijkheden.

Mvg

Steven
      1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

Comment

Working...
      X