Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pechverhelping

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Pechverhelping

Mijn pechverhelping bij VAB is aan vernieuwing toe. Tot nu toe vrij tevreden over VAB, maar ze lijken me nogal duur. (108 euro voor enkel pechverhelping in Benelux, 207 euro voor Europa + reisbijstand gezin wereldwijd). Ze komen wel al in oktober zeuren om te vernieuwen voor een polis die op 31 december verloopt. Daarmee snijden ze een beetje in eigen vel, want weken de tijd om eens rond te kijken of het gras niet groener is aan de overkant....

Die uitgebreide formule van VAB, met eveneens pechverhelping in gans Europa, en reisbijstand wereldwijd komt op 120 euro bij Ethias Assistance.

Is VAB nu zoveel beter om het enorme prijsverschil te verrechtvaardigen ?
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Re: Pechverhelping

Misschien eens bij je verzekeringsmakelaar horen of er geen bijstand inbegrepen is in je verzekering...bij sommige maatschappijen is dit zelfs zonder meerprijs

ik heb bijvoorbeeld tot 2x per jaar bij ongeval/pech recht op een vervangwagen (gedurende 7 dagen), auto wordt getakeld naar de gewenste garage...

Marc
    1Dx & 5DIV*16-35L f4.0*24-70L II f2.8*70-200L II f2.8 * Sigma sports 150-600mm
    www.facebook.com/photographympictures[/COLOR][/I]

Comment

Ik heb de prijzen van VAB en Touring nog niet vergeleken.
      Ik ben bij de VAB omdat ik mijn Vlaams hart op de juiste plaats heb.
      En dat is mij een meerprijs waard.
      Als je bij Touring bent, verleen je morele steun aan het Belgische establishment.

Maar buiten dat argument, kan je ook eens vergelijken of je voor die meerprijs niet effectief méér krijgt.

Comment

Meestal wordt dit aangeboden door uw makelaar en komt het veel goedkoper uit dan rechtstreeks bij VAB. Dit omdat zij dit in grote aantallen bespreken en dikke kortingen krijgen.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          Ik heb de prijzen van VAB en Touring nog niet vergeleken.
          Ik ben bij de VAB omdat ik mijn Vlaams hart op de juiste plaats heb.
          En dat is mij een meerprijs waard.
          Als je bij Touring bent, verleen je morele steun aan het Belgische establishment.
          Touring lijkt me ongeveer even duur en zéér ingewikkelde tarievenstructuur (belooft meestal niet veel goeds). Ik had het trouwens over Ethias Assistance.

De VAB heeft dan weer een Android en I-Phone app, best wel handig als je eens in panne zou staan.

Maar voor N-VA of VB propaganda ben je beter af op politics.be
          Last edited by nete; 8 november 2011, 12:05.

Comment

En wat denk je dat Ethias Assistance of andere maatschappijen doen als je belt? Inderdaad, de ene stuurt Touring en de andere VAB.

Ge kunt beter om de drie weken gaan tanken bij Total ... na elke tankbeurt ben je gratis aangesloten gedurende drie weken!
            In de zomervakantie krijg je meestal twee maand in een keer aangeboden zodat je ook op verkof kan vertrekken.

En zo'n app op je smartphone is misschien wel leuk maar wat is het verschil met hun telefoonnummer tussen uw contacten te plaatsen? In het beste geval heb je het nooit nodig en in het slechtste geval misschien een of twee keer in je leven.
            Val je meer in panne ... verander dan maar van wagen!
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Bij ons is pechverhelping inbegrepen in de creditkaart net als allerhande verzekeringen (reis-, bagage, annulering...) De kost voor de kaart is al minder dan een annulatieverzekering en spaart ons al jaren een aparte pechverhelping.
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

Comment

Onlangs hebben mijn ouders hun Touring Wegenhulp assistentie (Europa) opgezegd en gekozen voor de goedkopere formule bij hun verzekeringsmakelaar... of de bijstand en de service in geval van even correct en goed zal verlopen kan ik niet zeggen, dat zal de toekomst (hopelijk niet) moeten uitwijzen.
                In de gehele periode (20 jaar) dat zij Touring Assistentie hadden hebben zij hierop welgeteld 2 keer beroep moeten doen...
                "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  En wat denk je dat Ethias Assistance of andere maatschappijen doen als je belt? Inderdaad, de ene stuurt Touring en de andere VAB.

Ge kunt beter om de drie weken gaan tanken bij Total ... na elke tankbeurt ben je gratis aangesloten gedurende drie weken!
                  In de zomervakantie krijg je meestal twee maand in een keer aangeboden zodat je ook op verkof kan vertrekken.
                  Hoeveel moet je dan tanken ? Want ik ken niet zo direct Total pompen die niet de officiële max. prijs aanrekenen en als ik dan een volle tank moet vullen aan 15 cent per liter meer.... Ik ga toch eens beter rondkijken naar Total hier in de omgeving.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

En zo'n app op je smartphone is misschien wel leuk maar wat is het verschil met hun telefoonnummer tussen uw contacten te plaatsen? In het beste geval heb je het nooit nodig en in het slechtste geval misschien een of twee keer in je leven.
                    Als je op de app klikt met je GPS module aan gaan ze direct weten waar je exact staat, dus tijdswinst. Dus kan het wel enig nut hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                      Bij ons is pechverhelping inbegrepen in de creditkaart net als allerhande verzekeringen (reis-, bagage, annulering...) De kost voor de kaart is al minder dan een annulatieverzekering en spaart ons al jaren een aparte pechverhelping.
                      Welke bank is zo genereus ? Al die verzekeringen voor 20 euro, da's straf.

Comment

Misschien eens overwegen om bij de aanschaf van je volgende wagen een Honda te kiezen. Daar zit gratis jaarlijks pechverhelping in Europa bij. Enige voorwaarde is dat de wagen 1 maal per jaar op onderhoud gaat in een officiele garage.

mir
                        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                          Misschien eens overwegen om bij de aanschaf van je volgende wagen een Honda te kiezen. Daar zit gratis jaarlijks pechverhelping in Europa bij. Enige voorwaarde is dat de wagen 1 maal per jaar op onderhoud gaat in een officiele garage.

mir
                          Of Opel, Ford, Mercedes, etc.
                          Mvg.
                          Robert
                          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Bij Renault krijg je ook één jaar gratis pechverhelping (Touring).

Als je bij Total telkens drie weken recht hebt op pechverhelping na een tankbeurt, dan is dat voor mij zeker geen goede oplossing want dit jaar zat er gemiddeld meer dan 2 maanden tussen de tankbeurten van mij autootje.
                            http://barthuysmans.smugmug.com/
                            BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                              Of Opel, Ford, Mercedes, etc.
                              hm schoonouders rijden met een Ford die weten dat dan precies niet

mir
                              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Working...
                              X