Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

klachten na darmkanker

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: klachten na darmkanker

Eventueel kan je eens te rade gaan bij een osteopaat. Ik heb jaren darmklachten gehad en hen toen 6 weken een volledig suikervrij dieet gevolgd, in combinatie met behandelingen en sindsdien zo goed als klachtenvrij en dit nu toch al meer dan 15 jaar.
    In de familie is er iemand die ook een heel zware kanker gehad heeft en met kruidengeneeskunde heel goed is en dit ook na bijna 10 jaar waar ze aanvankelijk een prognose van 2 jaar had gekregen (uiteraard wel behandeling aanvullend op de behandeling van de oncoloog). Stuur me PM als je graag contactgegevens wil.
    Ann
    Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

Degelijke voeding, weinig suiker en alcohol kunnen inderdaad al heel veel doen om klachten te vermijden/beperken. Vooral de samenstelling van bereid voedsel laat sterk te wensen over. Jammer genoeg is alle voedsel op één of andere manier al wat om zeep geholpen (vervuiling, pesticiden, te vroeg oogsten en lange gekoelde opslag,…).
      Maar excessen beperken scheelt al wel wat (maar die maken het leven soms net wat lekker natuurlijk )

Het valt in elk geval op dat de grote K alomtegenwoordig is bij alle leeftijden.
      Sterkte aan zij die ermee geconfronteerd worden alvast.

Grtz,
      Kurt

Comment

@ts vragen over darmaandoeningen kan je stellen op crohnsite, ben er zelf lid van, moet zelf oppassen ivm darmkanker omdat ik colitis ulcerosa heb en hoger risico op darmkanker.
        Info over Imodium op crohnsite.be
        Ik ben in behandeling in het UZ gent
        Suc6
        Btw, ik moet gans mijn leven 12pillen per dag nemen en soms meer, leren mee leven is de enige oplossing ook als ik nog soms steeds van iets last heb, kan soms iedere dag naar de doc lopen.

Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
        @TS: Dit zijn zaken die je met je huisarts of apotheker zou moeten bespreken.
        +100
        Last edited by foto4fun; 8 november 2011, 07:40.
        Never resist temptation or it could go away...
        Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

Bedankt voor de tips,info en links beste mensen,
          deze ga ik zeker bekijken en of uitproberen.
          Nikon d50+nikkor 18-55+tamron 28-75+nikkor 55-200vr+panasonic dmc-fz10

Comment

Working...
          X