Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ontelbare js bestanden !?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ontelbare js bestanden !?

Als ik MS Security Essentials een volledige scan van de PC laat uitvoeren, is hij 26 u bezig!
    Praktisch de volledige tijdsduur is hij js-bestanden aan het scannen
    (in de map C:\users\mijnvrouw\AppData\Local\Microsoft\Windows \TemporaryInternetFiles\Low\Content.IE5\ZOOB217P ... en dat met IE8 als browser).
    Honderdduizenden zie ik dan razendsnel defileren (allemaal reeksen met cryptische namen als bv. xrEeXUiCo9ECA... .js)!

Als ik daarna met de zoekfunctie (incl. verborgen en systeembestanden) "*.js" intik, worden slechts enkele honderden js-bestanden gevonden (en geen van die cryptische).

Kan iemand dat verklaren?
    Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Re: Ontelbare js bestanden !?

beste, ik zou voor u begint te scannen de tempory files van internet eens opkuisen en je zult zien dat de bewerking veel rapper zal gedaan zijn. Dit kan je vinden bij bureau assecoires onder systeemwerkset en dan schijfopruiming, je zult ervan versteld staan wat er nog allemaal op je computer staat dat er niet meer nodig is. Nog vele groeten

Comment

Tijd om alle rommel op te ruimen. Ik raad aan:

Try CCleaner Professional for free. Clean up your PC automatically and increase your performances and online privacy.

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht

Try CCleaner Professional for free. Clean up your PC automatically and increase your performances and online privacy.

Jan
        Het is gratis en goed, wat moet een mens meer hebben.

Comment

Jan
          Zo is dat Jan
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Met de hand zoeken waar al je gigabytes door worden verspilt :

TreeSize Free is a free disk space manager for Windows. The software shows you the sizes of folders including all subfolders.

Jan

Comment

Jan
              Inderdaad CCleaner is de perfecte gratis schoonmaak tool, vink alles aan bij Cleaner en Analyzeer dan en dan schoonmaken.
              Doe het zelfde bij Register, de eerste keer zal het misschien wat langer duren omdat hij veel zal vinden, maar daarna is uw computer weer schoon van overbodige bestanden en foute instellingen, waardoor uw computer weer sneller is en het scannen dan ook sneller zal zijn

Hier is de directe link voor CCleaner; http://www.filehippo.com/download_ccleaner
              Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
              Cybershot Photo Website!

Comment

Met de hand zoeken waar al je gigabytes door worden verspilt :
                TreeSize Free is a free disk space manager for Windows. The software shows you the sizes of folders including all subfolders.

Jan
                Amai : wat een fantastisch programma! De verkenner van Microsoft is er prutswerk tegen.

De cleaners ga ik later installeren. 'k Heb nu weinig tijd en voordat ik de PC opkuis kijk ik graag nog eerst (met TreeSize ) wat/waar er zoal opstaat.

Bedankt, iedereen.
                Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
                  De cleaners ga ik later installeren. 'k Heb nu weinig tijd en voordat ik de PC opkuis kijk ik graag nog eerst (met TreeSize ) wat/waar er zoal opstaat.
                  CCleaner kun je rustig gebruiken, die verwijderd niks van je persoonlijke bestanden!
                  Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                  Cybershot Photo Website!

Comment

Working...
                  X