Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mp3 speler op 12 V ??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mp3 speler op 12 V ??

Bestaan er mp3 spelers die je op de sigarettenaanstekerpoort van 12 v kan inpluggen zonder interne batterij ?? M.a.w eentje die ik niet hoef op te laden en die dus ook niet blijft verder spelen op een batterij als ik de auto uitschakel ? Ik heb namelijk geen zin om de extra investering te doen aan mijn auto voor een usb-poort... In het handschoenenkastje heb ik een "aux-ingang" van de radio... Ik heb er al aan gedacht om zo'n fm-transmitter te kopen maar volgens de verkoper was dat niet echt aan te raden omwille van de storingen... Ze verkochten ze om die reden ook niet trouwens...

Alvast bedankt !

Re: Mp3 speler op 12 V ??

er bestaan systemen die een FM signaal uitsturen en hoef je enkel de radio op het juiste kanaal af te stemmen.Iets in deze aard.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
      er bestaan systemen die een FM signaal uitsturen en hoef je enkel de radio op het juiste kanaal af te stemmen.Iets in deze aard.
      http://www1.conrad.be/scripts/wgate/...=2&navi=oben_2
      Bedankt voor je reactie maar wat jij voorstelt is eigenlijk hetzelfde als die "fm-transmitter" die ik bedoelde en die ze mij dus hebben afgeraden... Het zou lokaal goed werken maar eens je je verder met de wagen begeeft geeft het veel storingen naar het schjnt... (volgens de verkoper)

Maar nogmaals bedankt voor je moeite !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Strupie Bekijk bericht
        Bedankt voor je reactie maar wat jij voorstelt is eigenlijk hetzelfde als die "fm-transmitter" die ik bedoelde en die ze mij dus hebben afgeraden... Het zou lokaal goed werken maar eens je je verder met de wagen begeeft geeft het veel storingen naar het schjnt... (volgens de verkoper)

Grappige uitleg van de verkoper maar het is een feit dat het niet altijd perfect werkt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Strupie Bekijk bericht

Sorry , had het laatste van de zin niet gelezen .

Comment

Voor 3-5 euro koop je een USB sigarenadapter. Daarme kan je de MP3 speler steeds aangesloten laten, en de uitgang verbind je met de AUX ingang.

Maar een radio met USB aansluiting kost tegenwoordig ook maar een goeie 100€, en dan vermijd je toch een hele spaghetti aan kabels.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
              Voor 3-5 euro koop je een USB sigarenadapter. Daarme kan je de MP3 speler steeds aangesloten laten, en de uitgang verbind je met de AUX ingang.

Maar een radio met USB aansluiting kost tegenwoordig ook maar een goeie 100€, en dan vermijd je toch een hele spaghetti aan kabels.
              Zaterdag in den aldi net geen 65 Euro.

Comment

Working...
              X