Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zelden een fotograaf of fotografe gezien die in één jaar zoveel vorderingen maakte. En nu
zie ik dat het van 30 augustus geleden is dat ze nog iets van zich heeft laten horen?
Misschien even genoeg van het forum? Kan dat goed begrijpen hoor. Ze heeft inderdaad in heel korte tijd een steile leercurve doorlopen. En zoals we weten, krijgen zo'n mensen al eens wat meer de wind van voren.
Nu, het zij zo, elk z'n manier van omgaan met kritiek.
Mis Pimpeltje toch ook wel een beetje. Sommigen vorderen zo vlot dat je echt moet muggenziften om nog iets van kritiek te kunnen geven. Zo blijft het aantal reactie's dalen in vergelijking met de beginfase. De foto's zijn zeker niet slechter geworden, maar ik denk dat Pimpeltje er een beetje genoeg van had. Misschien komt ze terug om ons te verbazen?
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment