Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke MacBook Pro ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• welke MacBook Pro ?

Ik wil mij dus nu dringend een MacBook kopen!
    Nu wil ik een macbook pro! zowieso wil ik een 13 of een 15 inch , 17 vind ik te groot!
    nu zou ik hem vooral voor de volgende toepassingen gebruiken:
    - Professioneel dj-ing (Traktor Pro 2)
    - Fotobewerking voor school op fotoshop (volg fotografie)
    - Audio recording en bewerking (logic pro) voor in mijn homestudio
    -...

Welke zou ik best nemen , de grootte van het scherm (13of15) doet er mij niet toe (thuis werk ik met extern scherm). het gaat er mij gewoon om : is de 13" snel genoeg om dit allemaal te doen? of neem ik beter een van de 15 inchen?

Alvast bedankt

Re: welke MacBook Pro ?

goh, ik zou als het echt draagbaar moet zijn, toch voor 13 inch gaan ...
    qua specs, denk ik dat alle huidige toestellen voldoende zijn voor jouw doeleinden ...
    veel succes
    Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

Comment

Had in het verleden een macbook 13" die is vervangen door een macbook pro 15" i7 en heb nog geen seconde spijt. Het is een enorm verschil die 2" in schermgrootte. Ik zou dus zeker voor de 15" gaan.

Mvg,

Den Door.
      My site : http://www.photografie.be

Comment

Ik heb wat met de oude Traktor pro gewerkt en was toch wel blij dat ik een 17" had om mee te werken. Ik zou toch een 15" nemen voor zo een werk. Die 17" is misschien iets te groot voor bepaalde DJ booths.

Comment

uhu 17inch is inderdaad te groot voor in mijn booth! misschien dan toch 25inch best?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cameraken Bekijk bericht
            uhu 17inch is inderdaad te groot voor in mijn booth! misschien dan toch 25inch best?
            25inch laptop
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

oeps 15bedoel ik he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn

25inch laptop
                25 is te groot maar ik gebruik nog steeds een 20" laptop van HP ..... Maar een 15" Macbook Pro zal zeker voldoen.
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

ok alvast bedankt,
                  als er nog iemand te zeggen heeft?

alvast iedereen enorm bedankt

Comment

Zorg dat je studentenkorting krijgt. 't Is niet veel, maar het is-wat-het-is hé
                    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                    Si non, on devient bonbon
                    Et les gens nous mangent !"

Comment

uhu, inderdaad het scheelt toch genoeg hoor

Comment

Zelf ben ik meer voor de 13" gewonnen (omwille van de draagbaarheid - deze kan ook makkelijker in zowat elke fototas die daarvoor voorzien is), maar je hebt er natuurlijk niet de krachtige(re) hardware in die je bij de 15" hebt, of het optionele ontspiegelde scherm...
                        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Hangt ervan af wat je ermee wil gaan doen.
                          Als het vooral voor binnenshuis moet dienen en af en toe eens mee te nemen op verplaatsing is een 15" een goeie oplossing. Hij is wel wat zwaarder en vraagt een grotere tas. Schermgrootte is ideaal en in het bijzonder vind ik de ontspiegeling een pluspunt.
                          Zelf heb ik de 15" die ik toch, niettegenstaande nog een aantal tekortkomingen geleidelijk aan begin te appreciëren. Een niet te evenaren opstart- en afsluittijd.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

het is inderdaad voor meestal thuis maar af en toe mee te nemen als ik moet draaien enzo

alvast bedankt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                              ..... in het bijzonder vind ik de ontspiegeling een pluspunt......
                              Dit! Ik had eerst een MBP early 2008 met een matte scherm en heb nu een model 2011 met zo'n glanzend scherm. Bevalt me niks Als ik het budget ervoor zou hebben zou ik mijn huidige MBP (heb deze nog maar sinds juli) wegdoen en een nieuwe bestellen met een mat scherm. Als 't niet zo duur was zou ik zelfs overwegen om het scherm op mijn MBP te vervangen... Hoe dan ook, doe jezelf een lol en koop een 15" MBP met een mat scherm. Kost wel wat meer maar dat prijsverschil ben je snel genoeg weer vergeten...
                              www.indetailfotografie.nl

Comment

Working...
                              X