Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Morgen, zondag mogen we een uur langer slapen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Morgen, zondag mogen we een uur langer slapen

    Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
    Ik HAAT de overgang naar de zomertijd. Een uur minder slapen en dan maanden aan een stuk warm weer in het vooruitzicht. Voor mij persoonlijk weer afzien, zweten, zweten en nog eens zweten... oh, en ook drie à vier maanden niet slapen. Pff...
    Al een voorproefje gehad de voorbije dagen. Vandaag bijna 20 graden. Vééééééééééééééééééééééééél te warm.

    Lang leve de herfst. Ik kijk al uit naar september !
    Nooit gedacht aan emigreren ? Groenland, IJsland of zo.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #62
      Re: Morgen, zondag mogen we een uur langer slapen

      Pffft, elk jaar datzelfde gezever. Klagen dat ze last hebben van dat uurtje tijdsverschil maar dan toch maar vlotjes tripjes van enkele dagen doen naar andere tijdszones. Noem dan nen aap nen aap en blijf ook in dezelfde tijdszone als ge op reis gaat hé.

      Zelf heb ik geen last van de uurwisselingen maar als ik zou moeten kiezen tussen zomer- of wintertijd, dan zou het zeker zomertijd worden.

      Maar zoals reeds aangehaald, zouden we eigenlijk op het Britse uur moeten zitten, wat ook het geval was tot een bezoekje van een kleine besnorde Duitser in 1940. Althans toch wat Belgie betreft. De Nederlanders vonden het toen een goed idee om gedurende enkele decennia hun eigen Nederlandse tijdzone te hebben (GMT/UTC + 20 minuten).

      Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

      Comment


      • #63
        Re: Morgen, zondag mogen we een uur langer slapen

        Het is wel niet van dit zomeruur maar hier zie je effect op één van mijn kinderen





        I put the sexy in dyslexia

        Comment


        • #64
          Re: Morgen, zondag mogen we een uur langer slapen

          Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk bericht
          Het is wel niet van dit zomeruur maar hier zie je effect op één van mijn kinderen
          Dat gezicht spreekt boekdelen Zomertijd

          Comment

          Working...
          X