Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Youtube story

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Youtube story

De gelijknamige LP heb ik destijds grijs gedraaid.
    En ook nu staat deze steevast op de iPod als ik ga hardlopen. Soms drie, vier keer na mekaar gespeeld, mijn ideaal loop ritme.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
    Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

Comment

En hier eentje van een zijne Purperen Hoogheid:
      Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kartix Bekijk bericht
        De gelijknamige LP heb ik destijds grijs gedraaid.
        En ook nu staat deze steevast op de iPod als ik ga hardlopen. Soms drie, vier keer na mekaar gespeeld, mijn ideaal loop ritme.
        En zo hoort het!

Ik kom hier op 2 lueke steentjes om bij te dragen, maar kan ze niet posten aangezien ik in t ziekenhuis lig. Youtube is voor mijn schamele blackberry te veel.

Wil er iemand aub een linkje posten naar

Frog Symphony Paul Mccartney en
        Bright Eyes van Garfunkel.

Thx
        The Knight That Says Ni...kon

Comment

Niet slecht :

On request - Titiyo with "My heart won" from the album "Come along" (2001). The album is co-written by Peter Svensson (The Cardigans) and Joakim Berg (Kent)....

Walter
          D850

Comment

Nog niet teveel van Jonathan Richman gezien in dit en een gelijkaardig draadje.
            Hier doet hij in feite Descartes nog eens dunnetjes over.

Walter
            D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
              ....... maar kan ze niet posten aangezien ik in t ziekenhuis lig.
              sterkte en hopelijk niet ernstig.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Prachtvrouw, prachtstem, prachtnummer

Comment

Vreemd dat ik nu iets schrijf. Nu ben ik meestal te dronken. Te dronken om te schrijven
                  Maar ik hoorde een liedje uit een auto, die op de straat geparkeerd staat. Neen. Neen.
                  Geen liedje. Een aantal klanken die me uit het verleden komen toewaaien.

Ach, ik weet het. Ik zit weer aan de Maas. En daar zit ik te vaak in de laatste tijd. Maar
                  ik voel me er goed, tussen het hoge riet en de stilte van het haringzilverkleurige water.
                  Doudeke, u weet wel, de straathond, loopt iets verderop in het ruwe gras. Dicht genoeg
                  opdat ik hem zou kunnen zien. Te ver om hem te strelen. Zo heeft hij het graag, geloof
                  ik. Zo heb ik het graag.
                  We zijn een koppel, wij twee. Dag Doudeke.
                  In ons dorpje is het kermis. Ze hebben me gezegd dat ik te jong was om er naartoe te
                  gaan. Ze hebben me gezegd dat ik te oud was om er te zijn. Ik weert het niet. En er is
                  ook geen pappa of mamma om het aan te vragen. Dus blijf ik maar en hoor in de verte
                  vreemde geluiden, gejoel van kinderen, en soms een flard muziek.
                  Neen. Neen. Geen muziek. Het zijn een aantal klanken. Het moeten engelen zijn die ze
                  maken. Engelen kunnen dat. Dat hebben me de nonnen verteld. Engelen kunnen alles.
                  En ze zijn alleen maar zichtbaar als ik heilig word.
                  Maar de muziek. Neen. Neen. Geen muziek. De klanken komen als door de handen van
                  het water gedragen naar me toe. Ze drogen mijn tranen. Ze maken me blij, vrolijk, op
                  een manier die ik nog niet ken. Ze maken me stil. En ze doen Doudeke janken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                    Vreemd dat ik nu iets schrijf. Nu ben ik meestal te dronken. Te dronken om te schrijven
                    Maar ik hoorde een liedje uit een auto, die op de straat geparkeerd staat. Neen. Neen.
                    Geen liedje. Een aantal klanken die me uit het verleden komen toewaaien.

Ach, ik weet het. Ik zit weer aan de Maas. En daar zit ik te vaak in de laatste tijd. Maar
                    ik voel me er goed, tussen het hoge riet en de stilte van het haringzilverkleurige water.
                    Doudeke, u weet wel, de straathond, loopt iets verderop in het ruwe gras. Dicht genoeg
                    opdat ik hem zou kunnen zien. Te ver om hem te strelen. Zo heeft hij het graag, geloof
                    ik. Zo heb ik het graag.
                    We zijn een koppel, wij twee. Dag Doudeke.
                    In ons dorpje is het kermis. Ze hebben me gezegd dat ik te jong was om er naartoe te
                    gaan. Ze hebben me gezegd dat ik te oud was om er te zijn. Ik weert het niet. En er is
                    ook geen pappa of mamma om het aan te vragen. Dus blijf ik maar en hoor in de verte
                    vreemde geluiden, gejoel van kinderen, en soms een flard muziek.
                    Neen. Neen. Geen muziek. Het zijn een aantal klanken. Het moeten engelen zijn die ze
                    maken. Engelen kunnen dat. Dat hebben me de nonnen verteld. Engelen kunnen alles.
                    En ze zijn alleen maar zichtbaar als ik heilig word.
                    Maar de muziek. Neen. Neen. Geen muziek. De klanken komen als door de handen van
                    het water gedragen naar me toe. Ze drogen mijn tranen. Ze maken me blij, vrolijk, op
                    een manier die ik nog niet ken. Ze maken me stil. En ze doen Doudeke janken.

http://www.youtube.com/watch?v=pY-rPDwzM9M
                    Zoals Bruce zei: "That's the way it is."
                    http://www.youtube.com/watch?v=GlRQj...eature=related

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                      ... Wil er iemand aub een linkje posten naar

Frog Symphony Paul Mccartney en
                      Bright Eyes van Garfunkel.

Thx
                      We zijn toch op de wereld om mekaar te helpen, nietwaar?

The frog chorus

Bright eyes

Beterschap, Putor.
                      Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Nu ik toch bezig ben:

Lone Justice: Shelter (Als ik in een romantische bui ben → Maria McKee )
                        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Vroeger, ik denk net begin 80'er jaren, keken we zaterdagnamiddag (of was het nu zondag?) steeds naar Hit des Clubs op RTL. Een beetje MTV avant la lettre zeg maar.
                          En deze kwam daar ook wekelijks voorbij: http://www.youtube.com/watch?v=R5prT2qiiWY

Comment

Wegens ouder geworden deze versie ipv die van Depeche Mode.

Walter
                            D850

Comment

Nog zo een gouwe ouwe.
                              Mvg.
                              Robert
                              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

men zou deze een beetje melig kunnen noemen, ik vind het prachtig

Maria McKee live @ Kulla, Sweden 090814A one of a kind show in a charming setting with a charming Maria, here also instructing a photographer. ;-)This video...
                                The Knight That Says Ni...kon

Comment

Working...
                                X