Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chateau Noisy 1u30 te voet extra + welk locomotief/treinkerkhof?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Chateau Noisy 1u30 te voet extra + welk locomotief/treinkerkhof?

Vraagje voor wie al naar Chateau de Noisy geweest is en/of enkele treinkerkhoven bezocht :
    Op youtube zag ik dat enkelen onopgemerkt wilden binnengeraken en 1u30 te voet naar boven moesten, de fazantenkweker zat ergens in het bos en rijd soms eens naar het kasteel met de eigenaar en enkele anderen ter controle.
    Ze kijken waarschijnlijk met verrekijkers of ze mensen zien of als er flitsen zijn, hebben die niets anders te doen?

Klopt dit dat je 1.5u extra te voet moet of kun je ergens dichter onopgemerkt parkeren?
    Want 2x 1.5u tijd verliezen is nog veel, is 1/2 dag voldoende of toch best een volledige dag?

Eens we zo ver zijn zouden we bij tijdsoverschot in de terugkeer nog iets bezoeken, er zijn enkele locomotief-treinkerkhoven in België, maar welke zou het meest interessant zijn?

Ze staan hier met icoontjes op de kaart :

Re: Chateau Noisy 1u30 te voet extra + welk locomotief/treinkerkhof?

15min wandelen zal ik ook wel goed zijn zekers?

Met al die 'wilde' verhalen van daar pffffffffff....
    Past maar op want hij durft op jullie schieten,met een mes achter jullie aanzitten of zijn hondjes achter jullie aansturen!!!!

Allemaal wilde verhalen waar GENE bal van klopt!
    Kben er geweest een 2j terug en daarna nog 4x in totaal.1x 'gesnapt' en vroeg hij me heel beleefd in het frans om het domein te verlaten.Gezicht stond van hem stond op onweer maar kom!
    De laatste keer dat ik er geweest ben was er al 1 positief ding op te merken : je moet niet meer voorbij zijn kwekerij in het bos!

Nog een tip : Ga naar daar als een dief in de nacht wacht tot licht wordt,maak jullie foto's zonder flitsen en ga terug weg!

Het is een echt WOW gevoel als je de voorkant voor je ziet verschijnen.Best maak je bij vertrek daar wat beelden van en niet bij aankomst en een echte fotograaf maakt foto's daar zeker met statief en zonder flits .
    De binnenzijde is een ware ravage en is eigenlijk weinig tofs nog van te maken.Maar das mijn persoonlijke mening.

Grtz

Comment

Zoals Dirkske al aangaf ... allemaal wilde verhalen.
      Een goei 10 - 15 min wandelen en je bent er.
      Ben er vorig jaar geweest.
      Nog voor het klaar begon te worden stond ik al bovenaan de toren.
      maw, in alle vroegte.

Ik zie ook niet in waarom je een flits zou nodig hebben daar.
      Een goei statief ;-)

greetz

Comment

10 min stappen of 5 min klimmen
        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Working...
        X