Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sommige mensen leren het nooit...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sommige mensen leren het nooit...

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
    4. Als je het verhaal goed leest zie je dat EF z'n kaartje aan 'Maria' geeft terwijl hij de bewuste foto het jaar daarvoor heeft genomen.
    5. De foto moet dus van 2010 zijn.
    Je hebt gelijk maar het was alweer zo lang geleden dat ik het eerste deel gelezen heb.

Maar die titel van dit topic betekent dus dat je gewoon door gaat?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JV-foton Bekijk bericht
      Je hebt gelijk maar het was alweer zo lang geleden dat ik het eerste deel gelezen heb.
      Daar heb jij weer gelijk in...

Oorspronkelijk geplaatst door JV-foton Bekijk bericht
      Maar die titel van dit topic betekent dus dat je gewoon door gaat?
      De titel had betrekking op de politie die de Spaanse wet niet voldoende kent. We wten nu dat ook in Spanje het fotograferen van mensen op straat gewoon is toegestaan, ongeacht de leeftijd. Als een fotograaf echter als gevolg van dat fotograferen beschuldigd kan worden van stalking, dan zou ik iedereen aanraden op te passen. Met andere woorden: voorzichtig te zijn. En ik denk dat je in een relatief besloten dorpsgemeenschap meer risico loopt dan in een grote stad waar men over het algemeen wat meer gewend is.

Comment

Help alstublieft! Ik zit ongeveer in het zelfde schuitje en weet me geen raad. U schrijft dat u de tekst in het spaans hebt maar met Googlen kan ik niks vinden, zelfs niet de letterlijke citaten. Kunt u mij hier de link geven naar het fotoforum waar de text staat? Bedankt alvast voor de hulp!

Desmond

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DesV Bekijk bericht
          Help alstublieft! Ik zit ongeveer in het zelfde schuitje en weet me geen raad. U schrijft dat u de tekst in het spaans hebt maar met Googlen kan ik niks vinden, zelfs niet de letterlijke citaten. Kunt u mij hier de link geven naar het fotoforum waar de text staat? Bedankt alvast voor de hulp!
          gewoon effe PMen.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

wat is pMen

Comment

wat is pMen
              PrivateMessage sturen (privé bericht sturen dus )
              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

wat is pMen

grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  zie #36

grt Koen.
                  It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Desmond
                    Zeg maar jij, hoor, ik ben nog niet zo oud.

Ik heb nog geen PM van je ontvangen; wel van iemand anders die mij hier op wees, anders had ik misschien niet eens gezien dat dit draadje weer onder het stof vandaan was gehaald.

Uit privacy-overwegingen ga ik hier geen link naar dat forum (geen fotoforum, trouwens) zetten maar als je me een email stuurt (geen PM!), wil ik je de tekst wel zenden. Het emailadres kun je op mijn site vinden. Veel succes in elk geval en laat weten hoe het verder loopt!

Comment

DankJEWel, email verzonden, ik doe dit ook liever zo.

Comment

Working...
                      X