Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DUIN Fr Herbert

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• DUIN Fr Herbert

Iemand die de reeks DUIN op overschot heeft? Of die niet meer leest en kwijt wil? Of die weet waar die te vinden zijn? Of een paar losse DUINboeken heeft? Zoektocht van zoon levert tot nu toe niks op. Begin deze week was er een aanbieding op 2dehands maar geen reactie op een bod gekregen.

thanks
    Sony RX10 Mark IV
    nog een fijne dag verder!
    Guido

Re: DUIN Fr Herbert

heb ze onlangs gezien in de Fnac in Leuven, maar niet volledig (spijtiggenoeg want ben er ook naar opzoek)

heb er wel een aantal (ontbreek er maar eentje meer) als e-book.

je moet wel oppassen: brian Herbert en Kevin J. Anderson schrijven spinoff's over Duin.

Verder heeft Frank Herbert samen met Kevin J. Anderson ook een vervolg geschreven: Jagers Van Duin
    Last edited by Biohazard79; 25 oktober 2011, 08:28.
    Mijn Blog
    D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Op overschot ? Nee, niet echt.
      Ik heb ben de boeken ooit beginnen lezen, maar toen ik zag dat er films van gemaakt werden (dubbel DVD per boek) heb ik die maar gekocht. Niet slecht gemaakt trouwens.
      Langs de andere kant, de "originele Dune" van indertijd met Sting was wel meer entertaining.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door katbollie Bekijk bericht
        Op overschot ? Nee, niet echt.
        Ik heb ben de boeken ooit beginnen lezen, maar toen ik zag dat er films van gemaakt werden (dubbel DVD per boek) heb ik die maar gekocht. Niet slecht gemaakt trouwens.
        Langs de andere kant, de "originele Dune" van indertijd met Sting was wel meer entertaining.
        over de originele: compleet akkoord.

Over de films: zijn in feite miniseries.
        momenteel zijn alleen Duin en Kinderen van Duin verfilmd.
        Mijn Blog
        D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
          je moet wel oppassen: brian Herbert en Kevin J. Anderson schrijven spinoff's over Duin.

Verder heeft Frank Herbert samen met Kevin J. Anderson ook een vervolg geschreven: Jagers Van Duin
          zoon wist het, mss moeten we eens langslopen bij de Fnac.

merci voor de reacties
          Sony RX10 Mark IV
          Guido

Comment

Die films zijn gewoon verwerpelijk slécht als je de boeken gelezen hebt...

De boeken, ach , die zijn heerlijk... Zelfs die spin offs zijn zeker te pruimen..

Ik heb de de hele reeks al verschillende keren gelezen en telkens is het opnieuw een ontdekking...

Vòòr de 6 boeken van Frank Herbert heb je nog 6 boeken, die van de Butlerian Jihad en van de 3 Families, en NA de legendarische 6 delen heb je nog de 2 boeken die een eind breien aan de saga...

Op het eerste zicht zijn sommige dingen in de spin offs heel ver gezocht, maar als je echt tss de regels leest van de boeken van Frank zelf, is het toch goed gedaan hoor.. Je moet rekening houden dat al die spin offs gebaseerd zijn op schrijfsels en krabbels van Frank Herbert zelf, en dat ze écht niet teveel zèlf moeten verzinnen hebben.. Ik heb nog een boek met heel veel foto's van geschriften van Frank en daar staan dus inderdaad heel veel verhelderende zaken in...

Maar die films... Wat een misbaksels zijn dat...

Tom

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
              Die films zijn gewoon verwerpelijk slécht als je de boeken gelezen hebt...

De boeken, ach , die zijn heerlijk... Zelfs die spin offs zijn zeker te pruimen..

Ik heb de de hele reeks al verschillende keren gelezen en telkens is het opnieuw een ontdekking...

Vòòr de 6 boeken van Frank Herbert heb je nog 6 boeken, die van de Butlerian Jihad en van de 3 Families, en NA de legendarische 6 delen heb je nog de 2 boeken die een eind breien aan de saga...

Op het eerste zicht zijn sommige dingen in de spin offs heel ver gezocht, maar als je echt tss de regels leest van de boeken van Frank zelf, is het toch goed gedaan hoor.. Je moet rekening houden dat al die spin offs gebaseerd zijn op schrijfsels en krabbels van Frank Herbert zelf, en dat ze écht niet teveel zèlf moeten verzinnen hebben.. Ik heb nog een boek met heel veel foto's van geschriften van Frank en daar staan dus inderdaad heel veel verhelderende zaken in...

Maar die films... Wat een misbaksels zijn dat...

Tom
              Het zijn vooral de 6 boeken die hem interesseren, de voor- en naboeken wil hij niet echt. Hij beamt dat de films niet kunnen tippen aan het blad papier
              Sony RX10 Mark IV
              Guido

Comment

Working...
              X