Gemeentelijke holding in vereffening.
Dit houdt in, in tegenstelling met een faillissement, dat er geen onderzoek of parlementaire commisie komt.
Daarmee dreigt het hele, onfrisse, zaakje in de doofpot te belanden... en daarmee ook 800.000.000€...
De hele raad van bestuur, zo'n 17 man, bestond uit politiekers....
Die gasten staan boven de wet en lachen het plebs vierkant uit.
Mil
Misschien loont het de Moeite dit briefje te versturen ...
Aan de voorzitters van de beheerraad van:
Belgacom,
Electrabel,
Federale Belastingsdienst,
Gemeentebelastingen,
Provinciale belastingen,
Huisvuilophaling,
Autotaks,
Grondbelasting,
& Dexia
Betreft: Schuldherschikking
Geachte heren,
Naar analogie van het voorbeeld van binnenlandse en buitenlandse topmanagers en in het kader van de recente bankscenario’s, laat ik u het volgende weten :
Vanaf heden doe ik een herschikking van mijn rommelkredieten.
De onbetaalde rekeningen worden ondergebracht in een nog op te richten vennootschap met staatswaarborg, teneinde mijn gezinsbudget te zuiveren en te verlossen van deze vervelende facturen.
Deze vennootschap zal kort na de oprichting failliet verklaard worden wegens gebrek aan liquide middelen.
U kan uw claims dan indienen bij de curator.
Ik verwacht, eveneens naar analogie met de topmanagers, dat mij een bonus zal worden uitgekeerd wegens goed beheer van mijn financiën.
Met beste dank voor uw begrip .
Honoré Gans Gepluymd
Dit houdt in, in tegenstelling met een faillissement, dat er geen onderzoek of parlementaire commisie komt.
Daarmee dreigt het hele, onfrisse, zaakje in de doofpot te belanden... en daarmee ook 800.000.000€...
De hele raad van bestuur, zo'n 17 man, bestond uit politiekers....
Die gasten staan boven de wet en lachen het plebs vierkant uit.
Mil
Misschien loont het de Moeite dit briefje te versturen ...
Aan de voorzitters van de beheerraad van:
Belgacom,
Electrabel,
Federale Belastingsdienst,
Gemeentebelastingen,
Provinciale belastingen,
Huisvuilophaling,
Autotaks,
Grondbelasting,
& Dexia
Betreft: Schuldherschikking
Geachte heren,
Naar analogie van het voorbeeld van binnenlandse en buitenlandse topmanagers en in het kader van de recente bankscenario’s, laat ik u het volgende weten :
Vanaf heden doe ik een herschikking van mijn rommelkredieten.
De onbetaalde rekeningen worden ondergebracht in een nog op te richten vennootschap met staatswaarborg, teneinde mijn gezinsbudget te zuiveren en te verlossen van deze vervelende facturen.
Deze vennootschap zal kort na de oprichting failliet verklaard worden wegens gebrek aan liquide middelen.
U kan uw claims dan indienen bij de curator.
Ik verwacht, eveneens naar analogie met de topmanagers, dat mij een bonus zal worden uitgekeerd wegens goed beheer van mijn financiën.
Met beste dank voor uw begrip .
Honoré Gans Gepluymd
Comment