Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Een tip dan: het schrijven van het cijfer 0 als letter o is sowieso niet erg slim. De meeste mensen schrijven het zo: 007 dus heb je daarmee de meeste kans iets te vinden. Het is waarschijnlijk de intelligentie van Google zelf die de link maakt met James Bond en dan nog met resultaten komt.
Los daarvan: als je nou eens aanhalingstekens gebruikt van het gedeelte waarvan je zeker weet dat het bij elkaar hoort dan krijg je meteen resultaat: "als ik james bond was": Klik.
Google zoekt dan namelijk naar sites waar die uitdrukking letterlijk zo voorkomt en niet naar sites waar 'als', 'ik', 'james', 'bond' en 'was' toevallig los op voorlomen.
Een tip dan: het schrijven van het cijfer 0 als letter o is sowieso niet erg slim. De meeste mensen schrijven het zo: 007 dus heb je daarmee de meeste kans iets te vinden. Het is waarschijnlijk de intelligentie van Google zelf die de link maakt met James Bond en dan nog met resultaten komt.
Los daarvan: als je nou eens aanhalingstekens gebruikt van het gedeelte waarvan je zeker weet dat het bij elkaar hoort dan krijg je meteen resultaat: "als ik james bond was": Klik.
Google zoekt dan namelijk naar sites waar die uitdrukking letterlijk zo voorkomt en niet naar sites waar 'als', 'ik', 'james', 'bond' en 'was' toevallig los opvoorlomen.
Die o was een schrijffout , ik heb het ook met 0 gedaan . En wat zit ik me hier eigenlijk te verdedigen , jullie je zin hoor .
edit:
ja die aanhalingstekens, dat vergeet ik weleens...
Die o was een schrijffout , ik heb het ook met 0 gedaan . En wat zit ik me hier eigenlijk te verdedigen , jullie je zin hoor .
edit:
ja die aanhalingstekens, dat vergeet ik weleens...
en juist die had ik gebruikt, direkt gevonden!!! maar toch graag gedaan!! en jij (TS) weer iets bijgeleerd
De gustibus et coloribus non est disputandum
Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes
Comment