Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Text enhancer ? ? ? ( beestje ? )

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Text enhancer ? ? ? ( beestje ? )

Ik heb sinds kort een irritante ( waarschijnlijk ) virus in Firexfox en die krijg ik maar niet weg! Bepaalde woorden zijn dan groen gekleurd en onderstreept en als je erop staat, dan krijg je bepaalde reclame met meteen een foto erbij!

Ik heb van alles geprobeerd maar krijg dit helaas niet weg.
    Qui multa scit, parum patientiae habet

Re: Text enhancer ? ? ? ( beestje ? )

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    Ik heb sinds kort een irritante ( waarschijnlijk ) virus in Firexfox en die krijg ik maar niet weg! Bepaalde woorden zijn dan groen gekleurd en onderstreept en als je erop staat, dan krijg je bepaalde reclame met meteen een foto erbij!

Zal een add-in van Firefox zijn.
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
      Zal een add-in van Firefox zijn.
      Eerder geen add on. Integendeel.
      Als add on zou Adblock (om er één te noemen) dit gedrag juist tegengaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht

Is dat gedrag nieuw en op elke site? Dan zou het adware kunnen zijn, maar ik heb er nooit van gehoord. Anderzijds zijn er veel websites die dank zij dit soort van advertenties hun webhoster financieren. Ik zie dat specifieke gedrag regelmatig wanneer ik IE gebruik. In FF gebruik ik dus de add on Adblock en dan zie ik helemaal geen advertenties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi

Eerder geen add on. Integendeel.
          Als add on zou Adblock (om er één te noemen) dit gedrag juist tegengaan.
          Plug-in & add-on, ik gebruikte ze eventjes door elkaar.

Heeft FF iets als BHO's (ie)?
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

BHO's? Bedoel je plug-ins (ik kon het niet laten ) zoals PDF readers e.d. ? Ja dus

Comment

Working...
            X