Ik heb al overal gezocht naar een klein Ipod-dockje met video uitgang, audio uitgang en netstroomlader (geen usb). Bij MediaMarkt Nederland hebben ze één van Dexim, maar dat is een beetje te ver voor mij.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bijna niet te vinden.
Collapse
X
-
- 6 december 2002
-
Labels: Geen
-
-
-
- 6 december 2002
-
-
- 6 december 2002
-
-
Re: Bijna niet te vinden.
Te ver? Gratis thuis geleverd (wat je gratis kan noemen mits de prijs vaak al wat hoger is).
Of er iets tussen zit dat u kan helpen ... bekijk het eens.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Ik denk dat je deze bedoelt 46 euro incl. bezorging;
http://www.replacedirect.be/product/...pn/DRA107.htmlOlympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
Cybershot Photo Website!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk berichtIk denk dat je deze bedoelt 46 euro incl. bezorging;
http://www.replacedirect.be/product/...pn/DRA107.htmlCanon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtWel weer een ongepaste info erbij : Garantietermijn: 1 Jaar
alles wat apple in België verkoopt heeft ook maar een garantietermijn van 1 jaar
nochtans moet dit wettelijk 2 jaar zijn , maar die mannen lappen dat aan hun laars (zoals zoveel dingen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk berichtTja,
alles wat apple in België verkoopt heeft ook maar een garantietermijn van 1 jaar
nochtans moet dit wettelijk 2 jaar zijn , maar die mannen lappen dat aan hun laars (zoals zoveel dingen)Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
Cybershot Photo Website!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk berichtTen eerste is die niet van Apple maar van Dexim en als het 1 jaar goed blijft werken zal het het twee jaar ook nog wel doenMvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk berichtTen eerste is die niet van Apple maar van Dexim en als het 1 jaar goed blijft werken zal het het twee jaar ook nog wel doen
en daar valt volgens mijn nog altijd onder andere die spullen van Dexim en ook van apple onder
de ene is niet beter dan de andere (idem bij dell , die geven ook maar 1 jaar garantie)
wat ga je doen als toch je toestel na 13maand de geest geeft?
zoiets heb ik al voorgehad en dat is hersteld geweest onder garantie
ik vind dat elke fabrikant zich aan de Belgische wetgeving moet houden als hij iets hier wil verkopen
Comment
-
-
Inderdaad is die in Nederland ook 2 jaar en heb je helemaal gelijkOlympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
Cybershot Photo Website!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk berichtTja,
nochtans moet dit wettelijk 2 jaar zijn , maar die mannen lappen dat aan hun laars (zoals zoveel dingen)
Tenminste als je het bij een niet foeffelende Apple-dealer koopt.
En wettelijk moet er geen twee jaar fabrieksgarantie zijn ... wel twee jaar consumentengarantie of "wettelijke garantie" genoemd.
Hetgeen jij dus leest op de site van Apple is enkel de standaard fabrieksgarantie, maar je moet alles lezen.
10. Één (1) jaar contractuele garantie
10.1 INDIEN U CONSUMENT BENT, HEEFT DEZE GARANTIE SLECHTS EEN AANVULLENDE WERKING. DEZE GARANTIE SLUIT DE RECHTEN DIE U OP BASIS VAN DE WET van 1 september 2004 betreffende de bescherming bij verkoop van consumptiegoederen HEEFT NIET UIT.
Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk berichtde ene is niet beter dan de andere (idem bij dell , die geven ook maar 1 jaar garantie)
GARANTIE T.O.V. CONSUMENTEN
8.1 Dell garandeert t.o.v. Consumenten dat Producten op het moment van levering in overeenstemming zijn met de overeenkomst. Iedere afwijking van de overeenkomst, welke bestaat op het moment van levering van de Producten en welke binnen twee jaar na de levering van de Producten wordt ontdekt en binnen de twee maanden na de ontdekking aan Dell wordt meegedeeld, zal door Dell gratis worden hersteld of vervangen, binnen een redelijke termijn en zonder ernstige overlast voor de Consument, tenzij dit onmogelijk of buiten verhouding zou zijn. Indien herstelling of vervanging onmogelijk of buiten verhouding is, of Dell dit niet kan doen binnen een redelijke termijn of zonder ernstige overlast voor de Consument, dan heeft de Consument recht op een passende vermindering van de prijs of de ontbinding van de overeenkomst. Na een periode van 6 maanden na levering rust de bewijslast van de afwijking bij de Consument. De Return Policy is van toepassing.Last edited by VerSeg; 25 oktober 2011, 14:17.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
Comment