Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Engeland vraagje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Engeland vraagje

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
    Te veel struikgewas?
    Dat viel eigenlijk nog mee
    Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
      Ik ben op zoek naar een plaatsnaam in Engeland. Tijdens onze reis naar Schotland zijn we daar gepasseerd. Oogtrekker was een groot metalen roestig standbeeld op een heuvel, engelachtig figuur met gespreide armen of vleugels. Elke zaterdag even te zien bij het begin van de detective serie "Vera".
      Je hebt toch wel de Ben Nevis beklommen?

Walter
      D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
        Je hebt toch wel de Ben Nevis beklommen?

Walter
        Hebben we niet. Wel vanaf de parking op het einde van de weg naar de Ben Nevis de wandelweg gevolgd tot waar je op de vlakte komt. Ik dacht dat er daar een waterval is. Niet verder gegaan omdat we geen warme kleding mee hadden en vanaf daar waaide er wel een frisse wind. Die wandelwel was al mooi genoeg. Het is ondertussen toch al 5 jaar geleden en wat ik mij daarvan nog herinner was die golvende weg. Juist een golfplaat, maar dan in het groot.
        Mvg.
        Robert
        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
          Hebben we niet. Wel vanaf de parking op het einde van de weg naar de Ben Nevis de wandelweg gevolgd tot waar je op de vlakte komt. Ik dacht dat er daar een waterval is. Niet verder gegaan omdat we geen warme kleding mee hadden en vanaf daar waaide er wel een frisse wind. Die wandelwel was al mooi genoeg. Het is ondertussen toch al 5 jaar geleden en wat ik mij daarvan nog herinner was die golvende weg. Juist een golfplaat, maar dan in het groot.

Jammer ,is toch wel een ervaring.

Walter
          D850

Comment

Working...
          X