Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe drugs (krokodil)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuwe drugs (krokodil)

Dat zoiets aan een opmars bezig is gaat mijn petje te boven:

Na de eerste injectie mogelijks nog 2 jaar te leven ...

Re: Nieuwe drugs (krokodil)

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
    ... Na de eerste injectie mogelijks nog 2 jaar te leven ...
    Wat kan er ons gebeuren, als daar een lekkere gegrilde steak van de Delhaize bij staat?
    Hoe ziek kan je als reclamemaker zijn?
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Hoe is het mogelijk dat jongeren zo weinig toekomstperspectief zien dat zij naar deze "drug" grijpen. Iedere maatschappij waar deze slachtoffers voorkomen zou zich toch al lang ernstig achter de oren hebben moeten krabben.
      http://www.smuttynose.nl

Comment

Die rotzooi bestaat al effetjes. En natuurlijk grijpt de jeugd niet naar zo'n dingen. Rotzooi als dit is goedkoper als heroine en als je geen geld hebt voor de dure verslaving te 'ondehouden' ga je naar die dingen grijpen.

Comment

Er bestaan zo verschillende soorten drugs, crystal meth is ook zo'n verwoestende drug, moet je maar eens op google zoeken.
          Moest men gewoon canabis legaliseren zou er al veel problemen verholpen zijn, de prijs zou een stuk goedkoper zijn zodat het voor meer mensen beschikbaar zal zijn en dan moet men niet naar het vergif grijpen.
          Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Arc0sS Bekijk bericht
            Moest men gewoon canabis legaliseren zou er al veel problemen verholpen zijn, de prijs zou een stuk goedkoper zijn zodat het voor meer mensen beschikbaar zal zijn en dan moet men niet naar het vergif grijpen.]
            zou niets oplossen. Ik heb 15 jaar alle dagen geblowd en weet goed genoeg dat cannabis niet zo heel sterk is. Wie echt niet meer van zichzelf en de wereld wil weten kan met wiet niets aanvangen. Leuk voor een beetje ontspanning en het helpt de barslechte tv van tegenwoordig verdragen. Fout was wel de productie en distributie aan de georganiseerde misdaad overlaten. Dat was slecht voor de kwaliteit (stoffen die beschermen tegen de negatieve gevolgen van de werkzame stof komt nauwelijks nog voor in 'industriele' wiet) en voor de prijs.
            The Knight That Says Ni...kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Arc0sS Bekijk bericht
              Er bestaan zo verschillende soorten drugs, crystal meth is ook zo'n verwoestende drug, moet je maar eens op google zoeken.
              ...
              Het is en blijftongelooflijk welke verwoestingen dit kan aanrichten. Dit soort foto's zijn voor mij vele malen duidelijker over de verwoeste effecten dan debatten en discussies.

Maak er aub geen maatschappelijke discussie van, anders krijgt dit (terecht) een slotje. Thx.

Comment

Maak er aub geen maatschappelijke discussie van, anders krijgt dit (terecht) een slotje. Thx.
                maar ja, wat is er au fond over te zeggen?
                dat drugs een grote vuiligheid zijn he.
                ik heb nooit gerookt of drugs genomen. en ik heb niet het gevoel dat ik wat gemist heb.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht

ik heb nooit gerookt of drugs genomen. en ik heb niet het gevoel dat ik wat gemist heb.
                  nee das logisch hè dat kan alleen als je er wel ervaring mee had!
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Als je drugs neemt heb je 3 mogelijkheden:
                    1. Je wordt er misselijk van en blijft eraf.
                    2. Het doet je niks en je blijft eraf.
                    3. Het is het beste wat je overkomen is en je kan niet meer zonder.

Niet bepaald een win-win situatie lijkt me. Stel dat er nog een vierde optie zou bestaan waarbij je het geweldig vindt en niet verslaafd raakt. Dan nog snap ik niet waarom iemand zit te kicken op het idee dat hij geen enkel feestje kan bouwen zonder de controle te verliezen over zijn daden, om nog maar te zwijgen over het financiële aspect. Dit geldt eigenlijk ook voor rokers. Ik heb het dus alvast nooit geprobeerd omdat ik niet echt een winnende formule zag

Comment

nooit geen pint gedronken? Ik vind alcohol eigenlijk een veel te sterke en verslavende drug om legaal te zijn. Da's pas vuiligheid

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                        ........ Ik vind alcohol eigenlijk een veel te sterke en verslavende drug om legaal te zijn. Da's pas vuiligheid
                        helemaal mee eens.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

nooit geen pint gedronken? Ik vind alcohol eigenlijk een veel te sterke en verslavende drug om legaal te zijn. Da's pas vuiligheid
                          O ja, ik drink ook geen alcohol.

Comment

ja, ik drink nu en dan een Duveltje maar met mate (één per week).
                            en nu en dan een glas wijn bij de maaltijd.
                            ben er zeker niet aan verslaafd.

Comment

ja, ik drink nu en dan een Duveltje maar met mate (één per week).
                              en nu en dan een glas wijn bij de maaltijd.
                              ben er zeker niet aan verslaafd.
                              verslaafd of niet, als je drugs vuiligheid noemt heb je de keuze tussen je duveltje en glas wijn aan de kant laten of je standpunt te herzien.

Beste oplossing is het onderscheid te maken tussen enerzijds middelen met een aanvaardbaar/onaanvaardbaar gezondheidsrisico en anderzijds een aanvaardbare/onaanvaardbare manier om dat middel te gebruiken.

Comment

Working...
                              X