Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gratis fotograferen ? Ja hoor, als jij gratis m'n huis komt behangen....
Collapse
X
-
-
Re: Gratis fotograferen ? Ja hoor, als jij gratis m'n huis komt behangen....
In Belgie bestaat of heeft dat ook bestaan.
Last edited by Macroshopper; 12 oktober 2011, 07:16.'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
-
Klopt, ik kende een paar mensen in Gent die dat deden,
geen idee of het nog steeds bestaat.
Al denk ik dat Jared zijn bericht eerder ironisch bedoeld isComputer nerds don't byte, they just nibble a bit
Be careful who you shoot; they may shoot back
Comment
-
Is dat eigenlijk wel legaal? Zo loopt de staat heel wat inkomsten mis. Ik dacht dat enkel familie onbetaald klusjes mocht komen uitvoeren. De rest krijgt problemen met de arbeidsinspectie. Als informaticus kreeg ik vroeger ook zo een hoop aanbiedingen om gratis te komen werken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk berichtIs dat eigenlijk wel legaal? Zo loopt de staat heel wat inkomsten mis. Ik dacht dat enkel familie onbetaald klusjes mocht komen uitvoeren. De rest krijgt problemen met de arbeidsinspectie. Als informaticus kreeg ik vroeger ook zo een hoop aanbiedingen om gratis te komen werken.
Maar ja, wij hebben het ook niet breed (financieel) en dan zijn zo'n dingen wel handig, en geeft mogelijkheden. Het is ook niet dat je een hele winkel zonder omzet zet he. Als we dat of dat niet goedkoop of gratis vonden zouden we het ook niet kopen...De gustibus et coloribus non est disputandum
Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes
Comment
-
Volgens mij wordt er heel veel gratis gewerkt.
Neem het vrijwilligerswerk voor goede doelen, sportvereniging etc.
Het lijkt me dat de allergie voor gratis werken vooral veroorzaakt wordt door de vraag wie of wat er voordeel heeft van het gratis werk.
Ik kan me voorstellen dat een fotograaf eerder het uitje van een groep geestelijk gehandicapten gratis zal fotograferen dan een uitje van de personeelsvereniging van de belastingdienst.
Beetje gek voorbeeld maar het gaat om het idee.
Comment
-
-
Voor wie interesse heeft : http://www.letsvlaanderen.be/Computer nerds don't byte, they just nibble a bit
Be careful who you shoot; they may shoot back
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lionezz Bekijk bericht
Geeft inderdaad goed weer hoe iedereen over fotografie en/of fotografen denkt:
iedereen heeft toch een camera en kan op een knopje duwen dus waarom zou ik daarvoor moeten betalen
Leuke link. Ga ik zeker nog forwarden.
Mvg
Steven1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage
Comment
Comment