Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Firefox met Ghostery add-on... no more Google analystics, doubleclick, enz.... na installatie bij het eerste bezoek aan een site de trackers blokken en je hebt daar geen last meer van.
Combineer met adblock en noscript en het internet is al een heel pak "rustiger". Jammer voor de sites die inkomsten uit schreeuwerige reclame halen en/of bezoekers info delen/verkopen.
BTW: Ixquick i.p.v. google als search engine maakt ook dat ge minder "gevolgd" wordt
Firefox met Ghostery add-on... no more Google analystics, doubleclick, enz.... na installatie bij het eerste bezoek aan een site de trackers blokken en je hebt daar geen last meer van.
Combineer met adblock en noscript en het internet is al een heel pak "rustiger". Jammer voor de sites die inkomsten uit schreeuwerige reclame halen en/of bezoekers info delen/verkopen.
BTW: Ixquick i.p.v. google als search engine maakt ook dat ge minder "gevolgd" wordt
Aaaaah, brave mens gij
Ik dacht gisteren werkelijk dat er iets scheelde met mijn internet hier.
De mensen die geen bescherming hebben en erop klikken hebben het wel vlaggen nu.
Die verdienen om het "vlaggen" te hebben
Ik had er niet echt op gelet en ging er van uit dat het om de trackers van google ging... niet dus... Niettegenstaande dat, de ghostery, noscript, adblock enz.. info blijft nuttig.
Ik had er niet echt op gelet en ging er van uit dat het om de trackers van google ging... niet dus... Niettegenstaande dat, de ghostery, noscript, adblock enz.. info blijft nuttig.
Google Analytics is a free service offered by Google that generates detailed statistics about visitors to a Web site for marketers. Google Analytics makes it possible to track users across search engines, email campaigns and display advertising giving advertisers the opportunity to optimize campaigns on multiple platforms.
Data Collected:
Anonymous (ad serving domains, browser type, demographics, language settings, page views, time/date), Pseudonymous (IP address)
Data Sharing:
Anonymous data is shared with third parties.
Comment