Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik zoek een winkel in Antwerpsen of omgeving die mijn gehele cd)collectie wil overkopen.
Iemand die weet in welke winkel ik hiervoor terecht kan en die me er natuurlijk ook nog iets voor geeft
In de Hoogstraat is er een winkel/boeken/cd's die aankoopt. 'k Geloof dat die trefpunt noemt. 'k Heb daarentegen nog nooit gebruik gemaakt van hun aankoopdienst, dus geen idee hoeveel ze ervoor geven.
Misschien hebben ze op het moment geen interesse in cd's? maar normaal gezien wel.
'k Heb het kaartje voor m'n neus liggen Ben er 14 dagen geleden zelf binnen gestapt en heb een lijst per mail gestuurd deze morgen om te zien waarin ze interesse hebben. Het waren wel dvd's bij mij.
Hoogstraat 51, boekhandel Trefpunt.
Inkoop - verkoop
boeken, strips, cd's en tegenwoordig ook Dvd's. trefpunt.books@skynet.be
03/233 10 47
Ik heb hier onlangs op een rommelmarkt gestaan met cd's. Ik vroeg 1 euro per cd. Veel meer kan je er niet voor krijgen vrees ik.
Wat ik me wel afvraag, stel ik importeer mijn volledige cd collectie in itunes. Daarna verkoop ik al mijn cd's wat dan met mijn geimporteerde cd's? Moet ik deze dan allemaal wissen ?
Wat ik me wel afvraag, stel ik importeer mijn volledige cd collectie in itunes. Daarna verkoop ik al mijn cd's wat dan met mijn geimporteerde cd's? Moet ik deze dan allemaal wissen ?
mir
Yes, ik weet alleen niet meer zeker of je al dan niet een backup mag maken. Dat stond op een bepaald moment ter discussie. Enkel als je via iTunes koopt, dan heb je een licentie voor x devices.
Je mag alleen een back up maken van wat jij origineel bezit.
Dus van je cd's mag je 1 copie maken ( enkel voor jezelf )
indien je die originele verkoopt, dan mag je die back up's niet houden.
Zou straf zijn ik heb nen Dj maat, en die wil cd's kopen, ik koop die, copieer die ( als back up in jou geval) en verkoop ze dan aan hem... Als ge de originele niet hebt, is het illegaal, je kan evengoed naar de boekerij gaan ( bibliotheek) en ze daar huren en ze copieeren.
Het is allemaal zo veel waard! Ik heb zo eens een stapeltje DVD's proberen te slijten. Ik
kreeg er zo weinig voor dat ik ze maar terug mee naar huis heb genomen. Toen heb ik al
die DVD schijfjes en hoesjes er uit gedaan. Met de lege doosjes ben ik terug gegaan naar
de winkel. En toen kreeg ik er meer voor.
Comment