Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plaszak in de Nederlandse trein

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Plaszak in de Nederlandse trein

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
    jullie regering is écht iets om fier op te zijn
    We denken er hier in Nederland over om België op te splitsen in Good (Vlaanderen, zonder Brussel) en Bad (de rest). Nemen wij de Good over. Frankrijk de Bad. Maar dan moet je wel een beetje positief over onze regering zijn. Anders gaat het niet door.

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
      We denken er hier in Nederland over om België op te splitsen in Good (Vlaanderen, zonder Brussel) en Bad (de rest). Nemen wij de Good over. Frankrijk de Bad. Maar dan moet je wel een beetje positief over onze regering zijn. Anders gaat het niet door.

Jan
      Hahaha...
      Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
      Cybershot Photo Website!

Comment

Jan
        Ik denk dat jij zo een z..kzak al nodig hebt! En bezorg mij er ook eentje. Kan ik hem als k.tszak gebruiken.
        Mvg.
        Robert
        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
          Ik denk dat jij zo een z..kzak al nodig hebt! En bezorg mij er ook eentje. Kan ik hem als k.tszak gebruiken.
          Onze Limburgers hebben hetzelfde probleem als jij. Ze nemen alles veel te serieus. Misschien moeten jullie als Groot-Limburg verder gaan.

Jan
          Last edited by schollaert; 8 oktober 2011, 13:38.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
            Die plaszak is net zo dom als die directie van de NS
            Wat als je nou moet poepen
            In België moet je daar (op z'n minst) met z'n tweeën voor zijn!
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              En zoals gewoonlijk heb je volkomen gelijk, Les .
              Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Onze Limburgers hebben hetzelfde probleem als jij. Ze nemen alles veel te serieus. Misschien moeten jullie als Groot-Limburg verder gaan.

Jan
                Een Hollander serieus nemen?
                Mvg.
                Robert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht

Behalve als je het doet met weduwe De Vuist!
                  Mvg.
                  Robert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                    Een Hollander serieus nemen?
                    Nee, dat doe ik ook niet.

Jan, Utrecht.

Comment

Is blijkbaar een trein voor korte ritten zoals onze GEN (gewestelijke express net) die er nog moet komen. In een metro zijn er toch ook geen toiletten en daar klaagt niemand over.

Wat ik mij afvraag hoe gaan ze die zakken uitdelen als de trein stilstaat? Heeft de conducteur dan een voorraad zakken in zijn tas?
                      EOS 5D Mark III | 50 mm f/1.4 USM | Fisheye 8 - 16 mm f/4 L USM | 16-35 mm f/2.8 L II USM | 24-70 mm f/2.8 L USM | 70-200 mm f/2.8 L USM | 500 mm f/4 IS L USM II | 580 EX II
                      www.vanvelsen.biz en http://bernardvanvelsen.wordpress.com

Comment

Iedereen leest blijkbaar over dat ene zinnetje:

"...in uiterste noodgevallen een plaszak gebruiken als de trein gestrand is."

Het gaat dus om situaties waarbij de trein bijvoorbeeld technische panne heeft en ergens gestrand staat in the middle of nowhere. Dan toch de blaas kunnen legen, vind ik persoonlijk een luxe. Het gaat niét over normale, dagdagelijkse treinritten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cubatobahamas Bekijk bericht
                          Is blijkbaar een trein voor korte ritten zoals onze GEN (gewestelijke express net) die er nog moet komen. In een metro zijn er toch ook geen toiletten en daar klaagt niemand over.

Wat ik mij afvraag hoe gaan ze die zakken uitdelen als de trein stilstaat? Heeft de conducteur dan een voorraad zakken in zijn tas?
                          Het probleem is dat ze die sprinter trein nu op veel te lange ritten inzetten, zodat het soms een uur kan duren voordat je een toilet tegenkomt.

Plassen mag dan in de cabine van de machinist, die zal daar dan ook wel de zakjes hebben, misschien houdt hij 'm ook nog wel voor je vast
                          Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                          Cybershot Photo Website!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
                            Het probleem is dat ze die sprinter trein nu op veel te lange ritten inzetten, zodat het soms een uur kan duren voordat je een toilet tegenkomt.

Plassen mag dan in de cabine van de machinist, die zal daar dan ook wel de zakjes hebben, misschien houdt hij 'm ook nog wel voor je vast
                            Staat daar misschien een maquette van de Onze-Lieve-Vrouwekathedraal van Antwerpen?
                            Mvg.
                            Robert

Comment

De plaszakken in België zijn al anderhalf jaar bezig om een een regering te vormen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                                De plaszakken in België zijn al anderhalf jaar bezig om een een regering te vormen.
                                doe effe normaal man..
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                                X