Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Apple keynote 2011

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Apple keynote 2011

http://www.engadget.com/2011/10/04/a...ynote-liveblog

Hier al wat info voor de ongeduldigen

Wat knap is aan de camera, 5 lens element en f2.4, voor de rest niks nieuws onder de zon, so to speak

Re: Apple keynote 2011

Op zich is het wel een mooi toestel

Ik had vorige week men 3GS laten vallen, scherm stuk, en was dus benieuwd wat ze gingen voorstellen. Persoonlijk ga ik nog effe wachten denk ik tot het volgende model. Al kriebelt het wel maar het is veel geld en mijn 3GS updaten naar IOS 5 lijkt me een logischere en op het vlak van budget/winst verhouding betere zet.
    ::: Flickr :::

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AndriesDeLeener Bekijk bericht
      Op zich is het wel een mooi toestel

Ik had vorige week men 3GS laten vallen, scherm stuk, en was dus benieuwd wat ze gingen voorstellen. Persoonlijk ga ik nog effe wachten denk ik tot het volgende model. Al kriebelt het wel maar het is veel geld en mijn 3GS updaten naar IOS 5 lijkt me een logischere en op het vlak van budget/winst verhouding betere zet.
      Kan je de 3 reeks updaten naar IOS5?

Comment

Enkel de 3g S kan je updaten En dit zou trouwens gratis zijn lees ik her en der. Dit geldt ook voor de gewone 4. De 3g kan je niet updaten.
        ::: Flickr :::

Comment

Jammer dat dat Siri een functionaliteit lijkt te zijn van de 4S en niet van iOS5. Je zou toch verwachten dat het ook op oudere modellen moet kunnen werken.
          Last edited by Leonidas; 5 oktober 2011, 10:31.

Comment

Working...
          X