Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ben benieuwd wat Tim

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ben benieuwd wat Tim

Tim had dus niks te vertellen. Na de voorspelling van Al Gore dat er meerdere iPhones zouden worden geannonceerd (als hij er met zijn klimaatvoorspellingen net zover naast zit) was dit een zware tegenvaller. Enige positieve is spraakherkenning. Handig voor mensen die niet met zo'n lullig klein schermpie willen werken. Ben wel benieuwd hoe dit in een volle bus gaat werken. En als iemand uit Limburg of Brabant komt.

Jan

Comment

Ik blijf bij de iPhone 4.
      Spraakherkenning doet deze ook vrij correct: als ik bv. zeg "bel Theo", vraagt hij zelfs nog "prive" of "mobiel"?

Het blijven uitstekende phones, maar de 64Gb kost al zoveel als een ( Windows) laptop.
      Last edited by Alfa Centauri; 5 oktober 2011, 18:58.
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
        Ik blijf bij de iPhone 4.
        Spraakherkenning doet deze ook vrij correct: als ik bv. zeg "bel Theo", vraagt hij zels nog "prive" of "mobiel"?

Het blijven uitstekende phones, maar de 64Gb kost al zoveel als een ( Windows) laptop.
        Weet ge dat mijne pa dat steeds zei?
        (thuis he, in familiale kring)

Gisteren hoorde ik op één dat deze 4s toch een kleine teleurstelling was.
        Men verwachtte de 5
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Van de andere kant is de iPhone 3GS vandaag nog steeds de 2de meeste verkochte phone ter wereld. En op de eerste plaats stond inderdaad de iPhone4.
          Dus wat moet Apple dan echt veranderen? Of waarom zouden ze de prijs dan verlagen?
          Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
            Van de andere kant is de iPhone 3GS vandaag nog steeds de 2de meeste verkochte phone ter wereld. En op de eerste plaats stond inderdaad de iPhone4.
            Dus wat moet Apple dan echt veranderen? Of waarom zouden ze de prijs dan verlagen?
            Ja, ongelofelijk hé....

Die dingen kosten ene fortuin, maar je moet het zo zien: als je al jaren van de ene naar de andere smartphone wipt, dan ben je veel meer geld kwijt.

De iPhone 4 is voor mij de perfecte foon - dus voorlopig hou ik deze beauty.

Hopelijk maken ze de 5 niet groter. Een smartphone moet makkelijk "draagbaar" blijven ( broekzak, overhemdzakje... )

Comment

Ik vond de iPhone ook altijd te duur, maar ga het nu toch overwegen.

Ik heb een GSM (300 Euro).
              Een compact camera (400 Euro).
              Een GPS (200 Euro).
              Een iPOD (200 Euro).

Dus eigenlijk ben ik meer kwijt vandaag. Vroeger zat er zelfs nog een Palm in het lijstje.
              Zelfs als ik dat lijstje maak voor mijn vrouw en kinderen dan komen die aan 600 euro. Maar dat ga ik vandaag beter nog niet aan hun neus hangen.
              Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Een GPS (200 Euro).
                Een iPOD (200 Euro).

Dus eigenlijk ben ik meer kwijt vandaag. Vroeger zat er zelfs nog een Palm in het lijstje.
                Zelfs als ik dat lijstje maak voor mijn vrouw en kinderen dan komen die aan 600 euro. Maar dat ga ik vandaag beter nog niet aan hun neus hangen.
                Het probleem is wel dat zo een telefoon eigenlijk bijna constant aan een lader moet hangen bij intensief gebruik, maar ik ben ook wel tevreden in die zin dat ik op een onverwacht een redelijke foto of filmke kan maken van mijn dochter aangezien ik mijn dslr haast nooit meeneem, tenzij het gepland is.

Comment

Een GPS (200 Euro).
                  Een iPOD (200 Euro).

Nu ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat de foto's van mijn Nokia N95 8GB en de N900 béter waren dan die van de iPhone.

Maar echt slecht zijn ze toch niet.
                  En het is makkelijk om altijd "iets" van camera op zak te hebben.

Als gaat er écht niks boven een DSLR.

Goh, een Palm VX ligt hier ook nog, Psion heb ik ook gehad, HP Ipaqs ook, Qtek, HTC, noem maar op.

Maar dit slanke ding doet écht alles wat ie moet doen: supper makkelijk, "flawless" zoals men zegt....

Batterij gaat een dikke dag mee, maar ik heb op het werk nu ook een lader. ( XtremeMac duocharger - kan de iPad ook in - hi hi hi )

Comment

Working...
                  X