Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Chit-chat is een forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben.
Dus ook GEEN foto's, daarvoor hebben we een Fotohoek.
RF
Mod
Last edited by Red Falcon; 24 september 2011, 08:45.
Chit-chat is een forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben.
Dus ook GEEN foto's, daarvoor hebben we een Fotohoek.
Omdat ik de wielerfoto en niet de weerfoto heb gepost zoals het uitdrukkelijk volgens het chitchatreglement moet, kon iedereen converseren over dat onderwerp, dat, zoals het reglement vraagt, niets met fotografie te maken had, zwijg stil van hoefde te hebben. Het mag dan niet gaan over beslisssingen van de mod. Die probeert, nog steeds volgens het reglement, het hier alleen maar aangenaam te maken. Je moet daar, volgens alweer datzelfde reglement, begrip voor hebben, en eventuele bezwaren naar hem of de beheerders sturen.
Of GEEN NIETS hoeven te hebben,... dat kan ook.
Pffff.
als je goed kijkt naar de sprint weet je ook waarom!!!!!
de dame die haar raakte en haar sprint om zeep holp is de winnares gewordenl
Ze kon niet meer schakelen omdat haar achterwiel was geraakt. Volgens pa Swa zal dat voorval haar met de voeten op de grond houden. Keihard, niet? Zeker omdat ze wel degelijk kansen had in de sprint.
Ik heb in haar korte loopbaan de tweede ook al beteuterd zien kijken omdat zij weer in het midden stond op het podium. Daar niet van. Die keek echter naar mij, en dat deed Jessy nog niet.
Comment