Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TNT track and trace

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: TNT track and trace

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
    Is er een reden dat je dit niet aan iemand van TNT vraagt?
    TNT POST is enkel bereikbaar via mail.
    Canon EOS 90D EFS 18-135

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bewaker Bekijk bericht
      TNT POST is enkel bereikbaar via mail.
      Lijkt me sterk, maar dan nog...
      Stuur je toch een mail.

Comment

Je zou eens moeten weten hoeveel telefoon wij binnen krijgen met klachten over TNT POST omdat zij hun mails niet beantwoorden, omdat pakjes verkeerd worden geleverd e.d.
        Ik ben echt blij dat TNT POST binnen kort de naam TNT niet meer mag dragen.
        Canon EOS 90D EFS 18-135

Comment

TNT Post NL: 0900-0570

klantendienst@tntpost.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bewaker Bekijk bericht
            Je zou eens moeten weten hoeveel telefoon wij binnen krijgen met klachten over TNT POST omdat zij hun mails niet beantwoorden, omdat pakjes verkeerd worden geleverd e.d.
            Ik ben echt blij dat TNT POST binnen kort de naam TNT niet meer mag dragen.
            Ik ben even aan het struinen geweest op de website van post.nl en moet toegeven dat er geen telefoonnummer te vinden is voor de vraag van de TS.
            Het lijkt me erg vervelend om te maken te krijgen met de klantenservice van post.nl.
            Ik hoop dat de concurrentie bij de post die nu mogelijk is leidt tot een situatie waarin de klant ook kan kiezen voor goede service (ook al is dat misschien niet goedkoop)

Comment

nou ze hebben het gebracht hoor.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

hoezo ?

Comment

Als die firma's de inspanningen die ze leveren om een waardeloze track and trace op poten te zetten nu eens gebruikten om hun pakjes op tijd af te leveren.....
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Als die firma's de inspanningen die ze leveren om een waardeloze track and trace op poten te zetten nu eens gebruikten om hun pakjes op tijd af te leveren.....
                    Die trace zal wel redelijk correct werken zolang dit binnen Nederland blijft. Als je hier iets verstuurt per post naar het buitenland krijg je ook maar "correcte" info tot het de grens bereikt ... nadien is het gissen.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Die trace zal wel redelijk correct werken zolang dit binnen Nederland blijft. Als je hier iets verstuurt per post naar het buitenland krijg je ook maar "correcte" info tot het de grens bereikt ... nadien is het gissen.
                      Voilà, een bevestiging. Als het niet perfect werkt dan concentreer je je toch beter op de core-bussiness zelf ?
                      "redelijk" in het thuisland en "mist spuiten" daarbuiten is redelijk zielig hé. En als je gelooft wat er staat een paar dagen verlof opofferen.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Hier een lijst waar track & trace word ondersteund ...arm Belgie.
                        PostNL: je betrouwbare partner voor post- en pakketbezorging, zowel zakelijk als particulier. Bekijk onze diensten en verstuur of volg zendingen wereldwijd.

Heb al tot 2 x een berichtje verzonden met de vraag of ik een pakje zelf kan ophalen, in mijn geval in Schoten (3km)De twee berichten zijn gelezen maar een antwoord heb ik niet gekregen.
                        Last edited by Macroshopper; 22 september 2011, 09:38.
                        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                          Niet in België maar wel in "Saint Vincent en de Grenadines" . Hilarisch.

Alleen landen met een regering dus.

Jan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                            PostNL: je betrouwbare partner voor post- en pakketbezorging, zowel zakelijk als particulier. Bekijk onze diensten en verstuur of volg zendingen wereldwijd.

Heb al tot 2 x een berichtje verzonden met de vraag of ik een pakje zelf kan ophalen, in mijn geval in Schoten (3km)De twee berichten zijn gelezen maar een antwoord heb ik niet gekregen.
                            Blijkt daar niet eens gehuisvest, alleen de firma Staples gevonden.Nog steeds geen antwoord op m'n mails.

Comment

Men gaat het niet geloven. Ik heb een telefoonnummer op de kop weten te tikken.
                              Voor pakjes in Belgie moet men naar NL bellen.
                              Nml naar Hoofddorp: 0031-23 567 52 80

Ohja nog iets het wordt tijd dat men websites gaat up- daten, want TNT POST BESTAAT NIET MEER. Het is gewoon POSTNL.
                              Last edited by Bewaker; 22 september 2011, 11:11.
                              Canon EOS 90D EFS 18-135

Comment

Is dat een betaalnr van 0,5€/minuut.
                                Toch dikke mercie.

Comment

Working...
                                X