Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is de Efteling de moeite voor 1 overnachting of 1 dag genoeg // Beekse bergen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Is de Efteling de moeite voor 1 overnachting of 1 dag genoeg // Beekse bergen

Heel lang geleden ben ik ooit eens naar de Efteling geweest, maar herinner me er niets meer van.

Zou het de moeite zijn om er te overnachten en 2 dagjes rond te lopen, of zou je in 1 dag alles kunnen zien en is dit zeker voldoende ? Er is nu een Libelle promo -20%, €200 voor 2 volwassenen + 1 kind -3j.
    Eerst waren we van plan dit te combineren met een Center Parcs, maar is er redelijk ver vandaan en Center Parcs is ook niet meer zo goedkoop tegenwoordig.

Een collega zegt dat de Beekse Bergen wel de moeite is om te overnachten omdat het zo'n groot park, maar dit zouden we volgend jaar eens doen als het beter weer is.
    Last edited by PurePhotography; 17 september 2011, 15:09.

Re: Is de Efteling de moeite voor 1 overnachting of 1 dag genoeg // Beekse bergen

Persoonlijk vind ik de Efteling goed te doen op 1 dag maar alles hangt natuurlijk af van hoeveel kinderen er mee gaan en wat de leeftijden zijn.

Als je graag alle attracties wilt doen, dan kan het zijn dat je niet veel tijd gaat hebben want je moet toch ook wel wat afwandelen daar.

De Beekse Bergen is inderdaad mooi te doen voor een weekend met overnachting.
    Wij hebben het eens gedaan (in een bungalow van de Beekse Bergen) en de eerste dag de hele wandeling gedaan met onze dochter die toen 4 jaar was en voor het terugkomen hadden we dan de bus genomen.

De dag nadien wilden we dan nog een te voet gaan of met de wagen maar aangezien het toen zo slecht weer was (zware regen) zijn we toch vroeger teruggekomen.

Maar we gaan dit zeker nog eens herdoen want we vonden het echt de moeite.

Mvg

Steven
    1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

Comment

Re: Is de Efteling de moeite voor 1 overnachting of 1 dag genoeg // Beekse bergen

ja t'is maar met onze dochter van bijna 4 die nog niet overal op mag, we nemen dan 1 dagje.

Wel zie ik dat er slechts een verschil is van €2 tussen de goedkoopste pas en de middelste, bij de middelste pas is er parking (€10) +gebakje /drankje en souvenir inbegrepen.

Iedereen neemt dan deze pas zeker daar er slechts €2 verschil is met de eerste als je toch parking moet betalen, of kun je daar ergens dichtbij gratis parkeren in een grasveld ofzo daar De Efteling wat afgelegen is?

Comment

Zover ik weet lukt het niet om dichtbij gratis te parkeren.
        Persoonlijk denk ik dat je aan 1 lange dag genoeg hebt in de Efteling.
        De drukste periode is er nu ook voorbij volgens mij.
        Greetz Twan

http://500px.com/TwanGroenen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PurePhotography Bekijk bericht
          Heel lang geleden ben ik ooit eens naar de Efteling geweest, maar herinner me er niets meer van.

Zou het de moeite zijn om er te overnachten en 2 dagjes rond te lopen, of zou je in 1 dag alles kunnen zien en is dit zeker voldoende ? Er is nu een Libelle promo -20%, €200 voor 2 volwassenen + 1 kind -3j.
          Eerst waren we van plan dit te combineren met een Center Parcs, maar is er redelijk ver vandaan en Center Parcs is ook niet meer zo goedkoop tegenwoordig.

Een collega zegt dat de Beekse Bergen wel de moeite is om te overnachten omdat het zo'n groot park, maar dit zouden we volgend jaar eens doen als het beter weer is.
          Naar Center Parcs en de Efteling met een zuigeling? Mijn neefje was al wat ouder toen hij ter compensatie van zijn vaders overuren, onder andere een profesioneel drumstel kreeg dat hij niet de baas kon. Ondertussen heeft pa een hartaanval gekregen, en is er geen geld meer om op dat ellan te blijven doorgaan. Mijn advies is dus te sparen voor na jouw hartaanval, wanneer ze echt geld gaan kosten.
          Als je een gemiddelde Belg bent is het dus misschien ook goed om weten dat de Nederlandse hotelprijzen boven het Europees gemiddelde liggen. En dat enkel de rijke Jappen nog gemiddeld 178 dollar willen/kunnen geven voor een kamer. De Zwitsers 175, en de Australiers 172.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
            Naar Center Parcs en de Efteling met een zuigeling? Mijn neefje was al wat ouder toen hij ter compensatie van zijn vaders overuren, onder andere een profesioneel drumstel kreeg dat hij niet de baas kon. Ondertussen heeft pa een hartaanval gekregen, en is er geen geld meer om op dat ellan te blijven doorgaan. Mijn advies is dus te sparen voor na jouw hartaanval, wanneer ze echt geld gaan kosten.
            Als je een gemiddelde Belg bent is het dus misschien ook goed om weten dat de Nederlandse hotelprijzen boven het Europees gemiddelde liggen. En dat enkel de rijke Jappen nog gemiddeld 178 dollar willen/kunnen geven voor een kamer. De Zwitsers 175, en de Australiers 172.
            Daar is onze communist weer...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
              Daar is onze communist weer...
              Die lenen zelfs geld voor zulke dingen. In Nederland kan je dat tegenwoordig ook.

Comment

De efteling vond ik altijd het beste en mooiste pretpark, maar op één dag heb je het wel gezien.

Ook aan te raden is de winterefteling tijdens de kerstvakantie.

Comment

Working...
                X