Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Er zijn er zelfs die beweren dat ze NIKON gaan overnemen
Misschien dat ze eindelijk willen weten hoe je goeie toestellen maakt
Nikon D5100 + 18-105mm VR
Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.
enkele ...??
Fast 10 frames per second operation (Nikon D3s is 9 FPS)
ISO range of 100-12800 (Nikon D3s is 200-12800)
Canon EOS-1D Mark IV features a 16.1 megapixel CMOS sensor (Nikon D3s has a 12.1 mp CMOS sensor).
Full HD 1080p video recording capability (Nikon D3s is only 720p)
Canon EOS-1D Mark IV is priced at $4,999.00, while Nikon D3s is priced at $5,199.95
Kost hij duurder, en kan hij alleen maar minder, dus ik snap het echt niet .
enkele ...??
Fast 10 frames per second operation (Nikon D3s is 9 FPS)
ISO range of 100-12800 (Nikon D3s is 200-12800)
Canon EOS-1D Mark IV features a 16.1 megapixel CMOS sensor (Nikon D3s has a 12.1 mp CMOS sensor).
Full HD 1080p video recording capability (Nikon D3s is only 720p)
Canon EOS-1D Mark IV is priced at $4,999.00, while Nikon D3s is priced at $5,199.95
Kost hij duurder, en kan hij alleen maar minder, dus ik snap het echt niet .
euh, past misschien beter om een FF met een FF te vergelijken? appels en peren...
En zeggen dat "Nikon" met veel onderdelen zit van Sony
Huh? Geef aan Koreanen alle onderdelen van een BMW en ze maken er een Lada van...
Nikon D5100 + 18-105mm VR
Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.
Uit deze link quot ik dit: Het is nog niet zeker dat Nikon deze sensor gaat gebruiken maar Nikon gebruikt traditioneel veel van Sony voor zijn technologie vooral voor zijn high-end camera's zoals de D3x.
Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy https://500px.com/marnix_photography
Comment