Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sandisk belooft 100 jaar back-up

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sandisk belooft 100 jaar back-up

En nu maar hopen dat je in 2111 een USB aansluiting kunt vinden : 100-jaar-back-up

Jan

Re: Sandisk belooft 100 jaar back-up

Alsof Sandisk binnen 100 jaar nog bestaat?

En wat is die garantie waard.
    8 GB kost normaal 10€, dus laat die stick nu nog 50€ kosten....

Hoeveel zou 8 GB kosten binnen 100 jaar, wetende dat ik 8 jaar geleden nog 70€ heb betaald voor 128 MB...

Dus, stel dat je vandaag zo'n stick koopt, en dat die binnen 10 jaar kapot gaat.
    Stel dat Sandisk nog bestaat, en inderdaad bereid is om je stick te vervangen.
    Als ze je dan terug een stick van 8 GB willen geven, dan zal het kleinste in hun gamma misschien 64 GB zijn en de prijs nog geen 5€....
    In het slechtste geval krijg je een stockrest in je pollen van 8GB waar je niks meer mee kan aanvangen.
    Stel je voor dat iemand je vandaag een SD kaartje van 128 MB schenkt, wat doe je daar mee?

Ga je daarvoor echt de moeite doen om naar de winkel te lopen en je verhaal af te steken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
      Alsof Sandisk binnen 100 jaar nog bestaat?

En wat is die garantie waard.
      8 GB kost normaal 10€, dus laat die stick nu nog 50€ kosten....

Hoeveel zou 8 GB kosten binnen 100 jaar, wetende dat ik 8 jaar geleden nog 70€ heb betaald voor 128 MB...

Dus, stel dat je vandaag zo'n stick koopt, en dat die binnen 10 jaar kapot gaat.
      Stel dat Sandisk nog bestaat, en inderdaad bereid is om je stick te vervangen.
      Als ze je dan terug een stick van 8 GB willen geven, dan zal het kleinste in hun gamma misschien 64 GB zijn en de prijs nog geen 5€....
      In het slechtste geval krijg je een stockrest in je pollen van 8GB waar je niks meer mee kan aanvangen.
      Stel je voor dat iemand je vandaag een SD kaartje van 128 MB schenkt, wat doe je daar mee?

Ga je daarvoor echt de moeite doen om naar de winkel te lopen en je verhaal af te steken?
      Andere vrienden zoeken?
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Ik gebruik nog regelmatig een stick van jawel 32mB , nu zijn ze gemakkelijk 1000 maal groter maar niet in afmetingen en gewicht.

Comment

Wat ben je met die belofte?
          In België is zelfs levenslange garantie beperkt tot 50 jaar en dan nog niet op alles.
          En als het toch defect gaat, dan ben je de data erop toch kwijt.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Wat ben je met die belofte?
            In België is zelfs levenslange garantie beperkt tot 50 jaar en dan nog niet op alles.
            En als het toch defect gaat, dan ben je de data erop toch kwijt.
            Worden de Belgen dan niet ouder dan 50 jaar?

Comment

Ik wil er voor tekenen om er nog 50 bij te doen , als ik goed kan rekenen is dat dan 107.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
                Ik wil er voor tekenen om er nog 50 bij te doen , als ik goed kan rekenen is dat dan 107.
                OK! Geef een ton en ik kom
                (als het zo ver is he)
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Working...
                X