Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mcafee of norton of ander..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: mcafee of norton of ander..

Oorspronkelijk geplaatst door chipkenaas Bekijk bericht
    bij avast is het wel betalen als je veilig wilt bankieren wat ik toch regelmatig zou doen
    Dit is dan avast pro .
    Ze willen allemaal graag dat je betaald, maar dat is nergens voor nodig, ik gebruik al jaren Avast Free zonder problemen, en ik internetbankier ook al jaren zonder problemen
    Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
    Cybershot Photo Website!

Comment

Wanneer het uitgekomen is overgestapt op MSE en nog steeds tevreden.
      Ik vervang overal de anderen hierdoor.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Probeer Microsoft Security Essentials = gratis.
        Die gebruik ik tegenwoordig ook, en tot nu toe werkt die perfect.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Nog steeds een tevreden NOD32 gebruiker

Comment

Al jaren tevreden gebruiker van McAfee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
              Al jaren tevreden gebruiker van McAfee.
              Is ook een goed product maar het maakt uw systeem toch een pak trager dan bijvoorbeeld MSE.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Is ook een goed product maar het maakt uw systeem toch een pak trager dan bijvoorbeeld MSE.
                Inderdaad en zelfs MSE maakt uw systeem trager dan bijvoorbeeld Avast.
                Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                Cybershot Photo Website!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Terwijl het op de achtergrond werkt, merk ik geen vertraging.
                  Bij het downloaden van bestanden, een uiterst minieme vertraging, miliseconden, omdat ze even gescand worden.
                  wel duidelijk vertraging terwijl een gedetailleerde scan van heel het systeem bezig is.
                  maar als het stoort, kan je kan die scan dan afzetten en bijvoorbeeld 's nachts in gang zetten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                    Terwijl het op de achtergrond werkt, merk ik geen vertraging.
                    Bij het downloaden van bestanden, een uiterst minieme vertraging, miliseconden, omdat ze even gescand worden.
                    wel duidelijk vertraging terwijl een gedetailleerde scan van heel het systeem bezig is.
                    maar als het stoort, kan je kan die scan dan afzetten en bijvoorbeeld 's nachts in gang zetten.
                    Ik heb hier een iets oudere portable (3 à 4 jaar) met XP op ... ook geen sleur maar niet de modernste machine dus.
                    Bij het opstarten zit er meer dan een minuut extra tussen starten met McAfee of MSE, dit vind ik toch redelijk.
                    Na het opstarten wordt outlook gestart, de eerste mails komen na een paar seconden al binnen met MSE, met McAfee moet ik toch tot 45 seconden wachten.
                    Eens deze fase voorbij merk je het niet zo meer in het gebruik ... surfen of downloaden gaat natuurlijk.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Working...
                    X