Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar was ik op 11 september 2001...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Waar was ik op 11 september 2001...

Een door de weekse werkdag voor mij. Met radio1 op de achtergrond kreeg ik de informatie goed binnen zodat ik nadien zelfs alles life heb kunnen volgen op TV.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ik zat toen op school in het 4de leerjaar, was toen 10 jaar oud.
      Toen mijn nonkel mij van het school kwam halen zei hij da er een vreselijk ongeval was gebeurt met twee vliegtuigen in Amerika. Toen ik thuis kwam zat mijn vader voor CNN genageld waar ze quasi non stop de inslagen toonden.
      Echt beseffen wat er toen gebeurde deed ik niet, maar ik herinner wel dat die beelden toen een diepe indruk op mij maakten.
      Groetjes,
      Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
        Wat een onzin, dit komt overal voor, in Africa laten ze de lijken weken lang naast de weg liggen!
        Laat maar zitten heb geen zin om het wat duidelijker uit te leggen wat ik bedoel...

mir
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Wij waren thuis en een van de leden van de popgroep tsq: the tigersquad
          was op bezoek .Heel hip die tijd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
            Wij waren thuis en een van de leden van de popgroep tsq: the tigersquad
            was op bezoek .Heel hip die tijd.
            TSQ / Tiger Squad. 239 vind-ik-leuks. TSQ 2000-2003 3 years of big fun! :)

grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Juist , het was Maarten Cornelis .
              Zijn vader had een zaak op de grote markt van Dendermonde.

Comment

Wij waren op verlof in Italië en die dag naar Lucca gereden, waar we aan het genieten waren op een terrasje. We hadden wel door dat er iets aan de hand was, maar aangezien mijn man en ik niet echt genoeg Italiaans kennen om de radioberichten te verstaan, heeft het tot de dag nadien geduurd tot we een Italiaanse krant kochten met grote titels in de trant van "wereldoorlog3".
                Dat zijn inderdaad momenten die je niet meer vergeet.
                Ann
                Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                  Waar was u op 11 september 2001... wordt ons jaarlijks in september gevraagd. Waarom vragen de diverse media dat steeds aan hun lezers of kijkers? Dat gaat toch niemand een donder aan waar men was en wat men deed. Zo wordt er ook al bijna vijftig jaar lang gevraagd wat we deden of waar we waren op 22 november 1963, waar bemoeien ze zich mee.
                  Ze vragen nooit wat ik deed op 24 december 1959 om 23.35 uur: ik zat toen met mijn familie in de kerk tijdens de nachtelijke kerst-mis: maar ook dat gaat eigenlijk niemand wat aan.
                  Gaat je geen donder aan

Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                  Cybershot Photo Website!

Comment

ik was op het werk. Een van de kopers kwam binnen en vertelde dat er een vlieger in 1 van de WTC torens was gevlogen. Verrassend snel vonden we wat beelden op het internet, maar nog iets later - toen de rest van de wereld ook begon te zoeken naar beelden - kon je op geen enkele newssite meer.

Het leek wel of een slechte B film realiteit was geworden.
                    Cheers, Ben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timpi Bekijk bericht
                      Ik zat toen op school in het 4de leerjaar, was toen 10 jaar oud.
                      Toen mijn nonkel mij van het school kwam halen zei hij da er een vreselijk ongeval was gebeurt met twee vliegtuigen in Amerika. Toen ik thuis kwam zat mijn vader voor CNN genageld waar ze quasi non stop de inslagen toonden.
                      Echt beseffen wat er toen gebeurde deed ik niet, maar ik herinner wel dat die beelden toen een diepe indruk op mij maakten.
                      Ik zat toen in het vijfde leerjaar. Ik kwam toen thuis met de fiets, en iedereen stond voor de kleine tv in de keuken...CNN liet zien hoe elk toestel zich in een van de torens boorde...
                      Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Met alle respect voor de betrokkenen etc.

Het word enorm opgeblazen. We weten ondertussen wat er allemaal gebeurd is maar er gebeuren elke maand wel zo'n rampen.

Niemand die volgend jaar vraagt waar je was op 11 maart 2011 en dat vind ik zelfs nog erger dan die twee torens.

Maar ja, Amerika is altijd al een beetje een "attention whore" geweest.
                        [center] Canon EOS 1000D -- Canon 17-85 IS USM, Canon 50mm F1.4 en Sigma 70-300

Comment

ik zat in mijn toenmalig stamcafeke in salou en zag de beelden van de inslagen en van de juichende palestijnen in de straten. Maar vraag me verder niet waar ik was , ik heb er echt niks mee te maken (lol)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                            Ik weet niet wat wel en niet normaal is.
                            Maar op 9/11 kon niemand nog weten/voorspellen wat een impact dit voorval op de wereld zou hebben.
                            Bijvoorbeeld is de beveiling van de luchtvaart/luchthaves veel strenger geworden (wel voorspelbaar) maar ook de beveiliging van zeehavens.
                            Ook is het bestrijden van de Taliban is een gevolg.
                            Ik vraag me af hoe e.e.a zou zijn gelopen als op 9/11 iemand anders president van de USA was dan de oorlogszuchtige Bush.

Ik heb zelf geen idee waar ik was en wat doen, en vind de vraag volkomen irrelevant.
                            9/11 was de stok die men nodig had om weerom een gewettigde oorlog te beginnen tegen een land dat niet 100% naar de pijpen van de amerikaan en de geallieerden danste.
                            Sla er de geschiedenisboeken maar eens op na......saddam , osama en nu ook Khadafi zijn altijd goeie vriendjes geweest met Amerika...totdat die vriendschap geen centjes meer op bracht (levering oorlogstuig en olie)...vanaf dan zijn ze allemaal vijand nr 1.
                            We worden gewoon een rad voor de ogen gedraaid door de media....Osama is gewoon de zoveelste zondenbok en heeft waarschijnlijk helemaal niks te maken met 9/11.
                            De volgende in de reeks ( en nadat Amerika terug een beetje uit de kosten is van hun eerdere oorlogen) zal waarschijnlijk Venezuela worden waar Hugo Shavez nu nog de plak zwaait.
                            Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                            http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                              9/11 was de stok die men nodig had om weerom een gewettigde oorlog te beginnen tegen een land dat niet 100% naar de pijpen van de amerikaan en de geallieerden danste.
                              Sla er de geschiedenisboeken maar eens op na......saddam , osama en nu ook Khadafi zijn altijd goeie vriendjes geweest met Amerika...totdat die vriendschap geen centjes meer op bracht (levering oorlogstuig en olie)...vanaf dan zijn ze allemaal vijand nr 1.
                              We worden gewoon een rad voor de ogen gedraaid door de media....Osama is gewoon de zoveelste zondenbok en heeft waarschijnlijk helemaal niks te maken met 9/11.
                              De volgende in de reeks ( en nadat Amerika terug een beetje uit de kosten is van hun eerdere oorlogen) zal waarschijnlijk Venezuela worden waar Hugo Shavez nu nog de plak zwaait.
                              Altijd zo geweest. Eigenlijk horen andere landen zich niet te moeien met wat er in andere landen gebeurt. Voorbeelden genoeg om aan te tonen dat het verkeerd loop als men zich gaat moeien (de revolutie in Iran bv want plots was er na de revolutie extremisme).
                              Ergens ben ik ervan overtuigd dat de revolutie "from within" dient te gebeuren en niet georchesteerd door 1 of andere puppet master. Kan hard klinken want wat doen we dan met Libië (en waarom mag Syrië dan wel zijn gang gaan?), Afganistan (en waarom mag Pakistan dan wel zijn gang gaan?), Somalië, Korea, Kosovo, Europa in zijjn geheel in een niet zo ver verleden en nog zovele verborgen oorlogen...
                              Soit, zoals gezegd, ik was in Egypte op 9/11

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                                daar ben ik het 100% mee eens

Comment

Working...
                                X