Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het Blokken decor

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Het Blokken decor

zijn er eigenlijk (nog) mensen die niks tegen iemand anders hebben en enkel zichzelf interessant vinden?
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

zijn er eigenlijk (nog) mensen die niks tegen iemand anders hebben en enkel zichzelf interessant vinden?
      ja dat vraag ik me ook af! en ook of nog andere zijn die nooit ergens een sterke mening over hebben, voor wie het altijd allemaal goed is?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
        die zijn er. Gelukkig zijn er ook genoeg mensen die degenen die kiezen voor een bestaan als publiek figuur belachelijk maken.
        The Knight That Says Ni...kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
          Het Chit-Chat-Syndroom
          Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110901_154
            "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

Comment

Ik ken redelijk wat oudere mensen. En die dragen Ben vrijwel zonder uitzondering in het
              hart. Mensen die het haast leuk vinden dat de zomer voorbij is. Niet voor het goede weer
              of de lange dagen, maar voor Ben en zijn Blokken 2 x per dag.
              Het is niet mijn ding noch mijn stijl, maar ik wou wel dat ik zoiets voor de mensen kon
              doen. Ze zoveel plezier en kijkvermaak bezorgen. Ze even laten vergeten dat ze eigenlijk
              al oud zijn. Hun vals gebit laten glimlachen. Lijkt me het ergste niet.

Comment

Ik heb het niet voor Ben Crabbé.

Als er één of twee jongedames deelnemen verandert zijn gedrag volledig.

Dan verandert hij in een macho met zijn zielige haantjesgedrag.

Ik vind het ook triest hoe hij bv kennis over bepaalde diersoorten als belachelijk afdoet.

Zo van 'wat ben je daar nu mee ?' of 'wie houdt zich daar nu mee bezig ?'.

De naam van de 37e drummer van Dire Straits is natuurlijk wel wereldnieuws. Of wie er in 1978 de voetbal won.
                Canon-man. Concerten en natuur.
                Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Ik heb hem al eens "live" bezig gezien tijdens "golden years", toen kraakte hij wijlen Mariska Veres goed af ( iets met vadsig ), dat vond ik er wel fel over. Wat blokken betreft, staat hier op tijdens het koken, als achtergrond
                  """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                  George Orwell

Comment

Als ik hier zo de reacties lees begrijp ik niet waarom er zoveel mensen naar dat programmake kijken !
                    Aan mij is het in alle geval niet besteed.
                    Zijn stomme kop, zijn zogezegde geïmproviseerde grappen die wel degelijk allemaal voorbereid zijn en op zijn papierke staan, de manier waarop hij sommige kandidaten kan kleineren. En ja, ik heb toch nu en dan al eens een paar minuten gekeken en zap weg voordat ik moet overgeven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                      Als ik hier zo de reacties lees begrijp ik niet waarom er zoveel mensen naar dat programmake kijken !
                      Aan mij is het in alle geval niet besteed.
                      Zijn stomme kop, zijn zogezegde geïmproviseerde grappen die wel degelijk allemaal voorbereid zijn en op zijn papierke staan, de manier waarop hij sommige kandidaten kan kleineren. En ja, ik heb toch nu en dan al eens een paar minuten gekeken en zap weg voordat ik moet overgeven.
                      We hebben geluk Willy: BD zit boordevol perfecte mensen

We kunnen ook kiezen voor kleurloos, correct, vlak, vlees noch vis.
                      Luc Appermont misschien?
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Ik ga mee met Johan de Man
                        Maar dat decor bah! Veel te druk vind ik en die Tweede ronde is ook maar wennen.
                        Toch doet hij het al zo lang goed. Zeer lang al trouwens, dus...
                        http://500px.com/lishapics

Comment

Working...
                        X