Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kwaliteit ASUS laptops

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• kwaliteit ASUS laptops

sta op het punt een Asus X53sv laptop aan te schaffen, naast mijn desktop. Handig op verlof en om mee te sleuren naar de familie in de W-Vl, en als ik te lui ben om uit mijne zetel te komen.

ik dacht om toch maar bij Dell te gaan, maar met de onzekerheden van de garantieperiode en de vergelijking van de Asus ga ik toch voor de Asus. 15.6 HD led scherm met win 7 home premiium
    De specs zijn: intel core pocessor i5 2410M
    6GB DDR3 et een 64GB HD ( is bij Dell standaard 4 GB)
    Nivdia Geforce 540M met 1 GB DDR3

Het is niet de bedoeling om daar uitgebreide fotobewerking op te doen, daar is de desktop voor. Maar wil wel op mijn gemak kunnen filmpje zien en muziek beluisteren of diashow van foto's.

greetz
    Sony RX10 Mark IV
    nog een fijne dag verder!
    Guido

Re: kwaliteit ASUS laptops

Dan kun je beter een iPad aanschaffen, kun je prima filmpjes op afspelen, muziek mee afspelen en een mooie diashow van je foto's op bekijken en is makkelijker meenemen dan een laptop
    Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
    Cybershot Photo Website!

Comment

Perfect apparaat die Asus
      Betere service en minder storingsgevoelig dan Dell.

iPad : te duur kinderspeelgoed. Doe dan de Asus transformer

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
        Perfect apparaat die Asus
        Betere service en minder storingsgevoelig dan Dell.

iPad : te duur kinderspeelgoed. Doe dan de Asus transformer

Jan
        Wat en l#l antwoord, als er iets te duur kinder speelgoed is dan is het wel de Asus Transformer, daarmee vergeleken is de iPad speelgoed voor volwassenen
        Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
        Cybershot Photo Website!

Comment

zou sowieso voor een laptop gaan, is toch meer multitasken dan een ipad? of ben ik verkeerd?
          Sony RX10 Mark IV
          Guido

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido1956 Bekijk bericht
            zou sowieso voor een laptop gaan, is toch meer multitasken dan een ipad? of ben ik verkeerd?
            Met de iPad kun je ook prima multitasken hoor, ik kan m'n foto's erop bewerken en tussendoor hier even een berichtje plaatsen
            Mijn laptop heb ik ingeruild voor een iPad
            Cybershot Photo Website!

Comment

Hier niet zo tevreden van Asus.
              Mijn madam heeft er één en na 2,5 jaar grafische kaart kapot. Af en toe moet je er eens op slaan om beeld te krijgen.
              Schoonzus heeft er ook één, alle standaardprogramma's eraf moeten doen, of da spel ging helemaal niet vooruit (als hij nieuw was)! Nu na 3 jaar batterij kapot.

Van Dell ben ik meer te spreken (goede service). Al komt er (buiten voor professioneel gebruik) geen windows meer binnen
              Nikon D700 ; D7000 ; Sigma 17-35 2.8-4 ; Nikon 50mm 1.8 ; Sigma 70-200 2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niki VK Bekijk bericht
                Hier niet zo tevreden van Asus.
                Mijn madam heeft er één en na 2,5 jaar grafische kaart kapot. Af en toe moet je er eens op slaan om beeld te krijgen.
                Schoonzus heeft er ook één, alle standaardprogramma's eraf moeten doen, of da spel ging helemaal niet vooruit (als hij nieuw was)! Nu na 3 jaar batterij kapot.

Van Dell ben ik meer te spreken (goede service). Al komt er (buiten voor professioneel gebruik) geen windows meer binnen
                mijn zoon heeft een Dell, en is daar wel tevreden van. had wel 3 jaar support bijgekocht en ondertussen de Hd en de DVdwriter vervangen.
                heb gisteren naar Dell gemaild met de vraag hoe het zit met hun garantie: spreken op hun site nog steeds van 1 jaar garantie en de rest moet je bij betalen. Weet wel dat de wetgeving zegt 2 jaar maar het zal toch een hoop miserie geven....nog steeds geen antwoord van Dell op mijn mailtje.
                Sony RX10 Mark IV
                Guido

Comment

Asus is een van de besten voor laptops of netbooks maar met alles moet je wat geluk hebben natuurlijk.
                  Een laptop is iets heel anders dan een tablet, beiden goed als je er nut van hebt.
                  Keuze ligt bij uzelf.
                  Op het werk een nieuwe Dell gekregen met twee defecten aan, de dag nadien stond er iemand om hem te herstellen. Service gaat via toch via extern bedrijf.
                  De Dell werkt ondertussel goed.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido1956 Bekijk bericht
                    mijn zoon heeft een Dell, en is daar wel tevreden van. had wel 3 jaar support bijgekocht en ondertussen de Hd en de DVdwriter vervangen.
                    heb gisteren naar Dell gemaild met de vraag hoe het zit met hun garantie: spreken op hun site nog steeds van 1 jaar garantie en de rest moet je bij betalen. Weet wel dat de wetgeving zegt 2 jaar maar het zal toch een hoop miserie geven....nog steeds geen antwoord van Dell op mijn mailtje.
                    Je moet op hun site eens alle info zoeken over de garantie. Voor particulieren is het wel twee jaar in België, al proberen ze soms wel eens.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Asus is een van de besten voor laptops of netbooks maar met alles moet je wat geluk hebben natuurlijk.
                      Een laptop is iets heel anders dan een tablet, beiden goed als je er nut van hebt.
                      Keuze ligt bij uzelf.
                      Op het werk een nieuwe Dell gekregen met twee defecten aan, de dag nadien stond er iemand om hem te herstellen. Service gaat via toch via extern bedrijf.
                      De Dell werkt ondertussel goed.
                      Bedrijven nemen normaal op hun IT-materiaal een 3 jaars next business day on site garantie. Dat is uiteraard niet gratis, maar is wel effectief.

Deze garantie is gewoonlijk standaard op professionele toestellen (wat niet gelijk is aan gratis), op "particuliere" toestellen kan je die optioneel erbij nemen, maar de meeste klanten doen dat niet wegens te duur.
                      Resultaat is dat deze toestellen worden opgestuurd naar de hersteldienst (bij de meeste merken mag de computerboer het toestel tijdens garantie zelfs niet zelf herstellen), wat dus zorgt dat je die toestellen een redelijke tijd kwijt bent... Dat gaat dan uiteraard wel over hardware problemen...

Ik ben nog altijd niet overtuigd dat het merk van laptops eigenlijk veel invloed heeft op de kwaliteit (zeker als je weet hoe laptops gemaakt worden). Prijs en onderdelen daarentegen des te meer. Asus zou bij de betere moeten horen, maar ook daar kan je dus pech hebben...
                      Groeten,

Polleke

Comment

Working...
                      X