Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pictogrammen op het bureuablad: iets anders dan standaard...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Pictogrammen op het bureuablad: iets anders dan standaard...

Ik zou een aantal pictogrammen op mijn bureaublad willen veranderen, maar in Windows zitten standaard niet zoveel pictogrammen.
    Kan ik ergens zo wat pictogrammen vinden en hoe importeer ik ze dan in mijn Windows.

Heb het vroeger nog al eens gedaan, maar is sukkel daar altijd mee.

Ik zoek bv. een map een pictogram van een appeltje te geven - nu , ... zulk een pictogram zal Bill NOOOOOOOOIT in zijn Windows steken !
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

Re: Pictogrammen op het bureuablad: iets anders dan standaard...

Op de eigenschappen van de map klikken, customize, en daar kan je toch gelijk welk prentje selecteren?

Dus met een klein beetje handigheid heb je zo je dorstlesser...

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

In Windows zitten anders meer pictogrammen dan de meesten denken.

Windows 7 : Een 398 voor wat SHELL32.dll alleen betreft, nog eens 61 voor Inetcpl.cpl, 9 voor Mmsys.cpl, 27 voor Mshtml.dll, 3 voor Sysdm.cpl, 16 voor Main.cpl, en zo kunnen we nog een hele tijd doorgaan.

Misschien veel die op elkaar gelijken en niet wat je zoekt maar er staan er toch niet zo weinig hé.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

En als dit niet genoeg is wat VerSeg opsomt dan heb je nog progjes om je eigen icoontjes te maken.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          En als dit niet genoeg is wat VerSeg opsomt dan heb je nog progjes om je eigen icoontjes te maken.

Grtz, RF
          maak maar een windows pc met allemaal appeltjes en pinguins als icoontjes

Ik gebruik al een tijdje geen windows meer, maar vroeger waren er toch theme managers waarmee je heel eenvoudig icoontjes individueel of in heelder groepen kon wijzigen. Zou me verbazen als dat niet voor nieuwe versies bestaat.
          The Knight That Says Ni...kon

Comment

Online kun je heel veel gratis icoontjes vinden. Downloaden, ergens opslaan waar je ze makkelijk kunt terugvinden. Installeren is het woord niet : rechtsklik op het bureaublad-> persoonlijke voorkeur aanpassen -> Bureaubladpictogramm en wijzigen -> ander pictogram -> bladeren naar de locatie waar je de icoontjes opgeslagen hebt.

Hier vind je alvast een appeltje : http://www.iconarchive.com/search?q=mac+theme&page=2
            Computer nerds don't byte, they just nibble a bit

Be careful who you shoot; they may shoot back

Comment

Working...
            X