Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

problemen met het forum door gebruik zowel .be als .com

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• problemen met het forum door gebruik zowel .be als .com

Willen jullie er aub voor zorgen dat het forum enkel bereikbaar is via:

OF
    http://forum.belgiumdigital.be ?

Dit veroorzaakt namelijk een aantal problemen:
    • Slecht voor SEO
    • Cookies werken maar voor 1 domein, en dus geraak je uitgelogged als je van .be naar .com over schakeld (wat ook zal gebeuren op het moment dat je inlogged op .be)
    Mijn foto's
    Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Re: problemen met het forum door gebruik zowel .be als .com

Dan log je toch steeds via hetzelfde domein in???? Dat geeft toch geen problemen.
    Zet gewoon 1 van de twee onder je favorieten en alles gaat toch goed?

Geert

Comment

Ik vraag het omdat het ongeveer 1 minuut tijd voor de beheerders om dit op te lossen voor alle duizenden gebruikers (1 rewrite regel toevoegen aan hun .htaccess file)

veel mensen die minder afweten van hoe het web werkt gaan zich gewoon ergeren dat ze dubbel moeten inloggen.
      Mijn foto's

Comment

[Mod-LesC]Enkele off topic comments verwijderd. Wij hebben hier echt geen behoefte aan een frik.
        Ik maak onze admins attent op dit draadje. 'ns Horen wat zij te zeggen hebben.[/Mod]
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

hm... ik was van mening dat dit vroeger ok was, en opgevangen werd binnen vBseo.

Zelf kan ik niet aan de apache, ik vraag het na bij de hoster.

p

Comment

Bedankt

ps. misschien willen jullie dit op termijn wel doen voor heel de site, voordelen aan meerdere url's voor dezelfde content zijn er niet echt.
            Mijn foto's

Comment

Er zijn zoveel sites die meerdere url's hebben ... zelf nog geen last gehad hiervan.
              Dat het een invloed kan hebben op coockies lijkt wel logisch ... maar ik switch niet elke vijf minuten van domein.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Working...
              X