Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Speelfilm op iPad zetten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Speelfilm op iPad zetten

DVD ripper heeft toch een Ipad preset (kijk onder profile-apple)

Sukses

Comment

ik gebruik airvideo. Subs werken ook en kwaliteit is mooi . Ook live streamen van pc gaat hiermee
      Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
      http://www.racenews.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
        Op de Imac heb ik een programma DVD-ripper en ik zou dit willen gebruiken om een DVD op de iPad te zetten, maar hoe begin ik er aan ? Ik zie een hele reeks "profiles" staan, maar nergens zie ik de iPad.

Kan er iemand mij een beetje op weg helpen aub

Dank U
        Concreet wat zoek ik : een gratis programma ( of een probeerversie dan weet ik wat het kan en wat ik wil en koop ik geen kat in de zak ) om op een liefst snelle en goede manier van een gewoon computerke ... bestaande dvd (legaal aangekocht ) op mijn ipad je te zetten .... te zien aan het aantal mensen die mijn berichtje bekijken ... ben ik totaal niet de enige met dit probleem.... enne een berichtje zetten van het staat al uitvoerig beschreven daar ben ik ook niets mee ... ik heb al uren die berichten aan het lezen geweest ... sommige zijn in " zo'n taaltje " geschreven waar een " echt beginnerke " niet aan uitkan .... Ik weet alle begin is moeilijk ... maar er moet toch nog " een goede ziel " zijn die zich nog herinnert zijn eerste stapjes op een forum en zijn beginnersprobleemjes met een ipad niet ???? DVD naar iPad

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
          HandBrake werkt hier prima hoor
          Probeer misschien ook eens dit : zelfde engine, eenvoudiger interface

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Zoals eerder gezegd kun je http://handbrake.fr/ gebruiken.

Meer info www.iPadforum.tk
            Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
            Cybershot Photo Website!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D Bekijk bericht
              Probeer misschien ook eens dit : zelfde engine, eenvoudiger interface
              Die vidcoder heeft blijkbaar wel problemen met beveiligde DVD's. Maar deze kan je dan rippen met bv. een DVDdecrypter (gratis) of DVDFAB (niet gratis, maar kopieert wel zowat alles).
              Groeten,

Polleke

Comment

Ik weet niet of Smartripper nog werkt, maar die kon ook omgaan met beveiligde DVD's; http://www.duken.nl/dvds-kopieeren-m...er-en-dvd2one/
                Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                Cybershot Photo Website!

Comment

DVDdecrypter kan dat ook, behalve een aantal recentere (die van disney zijn daar redelijk berucht voor). Het enige pakketje dat ik al gevonden heb om deze de rippen is DVDFAB, maar ik zal smartripper ook eens proberen...
                  Groeten,

Polleke

Comment

Ik gebruik van ImToo de iPad Mate Platinum.
                    Super simpel om films, apps, muziek, ebooks enz over te zetten en terug af te halen.
                    Ingebouwde ripper voor dvd, video converter en ringtone maker.
                    Nikon D3100 .:. AF-S 18-105 VR .:. AF-S 35 f1.8 .:. SB-700

Comment

Working...
                    X