Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Virusscanner

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Virusscanner

Ik gebruik al jaren een betalende Norton antivirus en heb nooit problemen.
    Kost wel elk jaar een 50 ŕ 60 Euro maar ik ben dan ook "tamelijk" gerust.
    Al die gratis-programma's betrouw ik niet volledig, vandaar ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
      Bestaat er geen mogelijkheid om Kaspersky te de-activeren ( laat ons zeggen buiten gebruik stellen, om hem misschien alsnog op een ander tijdstip te hergebruiken) en een andere virusscanner te installeren ?
      Ik zie juist dat ik nog 13 dagen heb om hem te kopen ( Kaspersky), heb nog even de tijd
      Last edited by toerist; 21 augustus 2011, 11:04.
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
        Ik gebruik al jaren een betalende Norton antivirus en heb nooit problemen.
        Kost wel elk jaar een 50 ŕ 60 Euro maar ik ben dan ook "tamelijk" gerust.
        Al die gratis-programma's betrouw ik niet volledig, vandaar ....
        Zonde van je geld, ik gebruik dus al jaren de gratis Avast zonder problemen
        Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
        Cybershot Photo Website!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
          Ik zie juist nog dat ik nog 13 dagen heb om hem te kopen ( Kaspersky), heb nog even de tijd
          Deactiveren werkt niet je moet hem echt met die tool verwijderen en de gratis Avast is dus net zo goed, dus betalen is zonde
          Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
          Cybershot Photo Website!

Comment

Hoi,

wat er ook van zij, ik gebruik al jaren op verschillende computers Kaspersky en sindsdien geen enkel probleem van virus or whatever meer gekend.

Ook op de clubcomputers draait dit systeem zonder problemen, dus never change a winning team, wij blijven bij Kastersky.

Groetjes.
            BD1766BE

Comment

Bedankt voor de respons, allemaal
              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
              George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Droopie007 Bekijk bericht
                Hoi,

wat er ook van zij, ik gebruik al jaren op verschillende computers Kaspersky en sindsdien geen enkel probleem van virus or whatever meer gekend.

Ook op de clubcomputers draait dit systeem zonder problemen, dus never change a winning team, wij blijven bij Kastersky.

Groetjes.
                Ja alleen zonde van het geld
                Cybershot Photo Website!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
                  Ja alleen zonde van het geld
                  wie laatst lacht...
                  "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                  Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                    wie laatst lacht...
                    heeft hem het laatst door

Na meer dan 20 jaar PC gebruik moet ik nog steeds mijn eerste virusinfectie zien. Ik heb steeds gratis scanners gebruik (ook in DOS), gratis firewalls en reeds geruime tijd een gratis office programma dat niet moet onderdoen voor de $$$$oftware.
                    bye, Maurice
                    https://on4bam.com/
                    Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht

Na meer dan 20 jaar PC gebruik moet ik nog steeds mijn eerste virusinfectie zien. Ik heb steeds gratis scanners gebruik (ook in DOS), gratis firewalls en reeds geruime tijd een gratis office programma dat niet moet onderdoen voor de $$$$oftware.
                      Ik heb daar niks meer aan toe te voegen
                      Cybershot Photo Website!

Comment

Een van mijn collega's gebruikte al jaren Norton op zijn computer.
                        Nu heeft hij die er ook afgehaald, en bij de eerste scan vond Microsoft Security Essentials nog een paar trojaanse paarden.

Zo perfect zal Norton dan toch ook niet zijn...
                        http://barthuysmans.smugmug.com/
                        BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
                          Zonde van je geld, ik gebruik dus al jaren de gratis Avast zonder problemen
                          Ik gebruik de gratis Avast al ruim zeven jaar en heeft tot nu toe geen virus doorgelaten.
                          Een maand geleden blokkeerde Avast met een worm waarschuwing bij mij een grote Nederlandse website, die na later bleek door hakkers tot tweemaal toe bestookt werd. Nadat ik de webmaster op de hoogte stelde werden alle tienduizenden accounts van een nieuw versleuteld wachtwoord voorzien.

Comment

zelfde liedje als bij Black B@ndit; een collega gebruikte jaren een gratis = beter virusscanner en na een online virusscan met Kaspersky bleek er toch meer miserie op zijn pc te zitten dan hij dacht...
                            en hier bij mij hetzelfde liedje met Norton; er was niks mis mee tot ik Kaspersky liet lopen, wat er toen allemaal gevonden werd...
                            Last edited by kirsten_dl; 23 augustus 2011, 15:04. Reden: tekst aangepast
                            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                              zelfde liedje als bij Black B@ndit; een collega gebruikte jaren een gratis = beter virusscanner en na een online virusscan met Kaspersky bleek er toch meer miserie op zijn pc te zitten dan hij dacht...
                              en hier bij mij hetzelfde liedje met Norton; er was niks mis mee tot ik Kaspersky liet lopen, wat er toen allemaal gevonden werd...
                              Je hebt gelijk....
                              EOD.
                              bye, Maurice
                              https://on4bam.com/
                              Nikon D7500

Comment

Je hebt gelijk.... EOD.
                                Há ... nú heeft hij het ook door.
                                Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Working...
                                X