Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Virusscanner

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Virusscanner

Op mijn pc staat een proefversie van Kapersky, Ik wil AVG of Avast installeren , moet Kapersky er dan af ?
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Re: Virusscanner

Als je een nieuwe virusscanner wil installeren, dan moet je er normaalgezien eerst de oude afhalen.
    Die Kasperski stond op de computer van onze fotoclub, en die zorgde voor een flinke vertraging.
    Op deze computer (Medion) stond een proefversie van Bullguard, en die maakte de computer ook veel trager, en dan heb ik er Norton opgezet, en dat ging toen veel beter.
    Maar ik heb nu pas Norton terug van die computer gehaald omdat die de processor continu voor 25% belastte . (In het begin draaide die normaal, zonder de processor zwaar te belasten.)

Nu heb ik Microsoft Security Essentials geïnstalleerd, en tot nu toe werkt die perfect.
    Dat programma is ook gratis, en de updates worden automatisch gedownload.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
      Als je een nieuwe virusscanner wil installeren, dan moet je er normaalgezien eerst de oude afhalen.
      Die Kasperski stond op de computer van onze fotoclub, en die zorgde voor een flinke vertraging.
      Op deze computer (Medion) stond een proefversie van Bullguard, en die maakte de computer ook veel trager, en dan heb ik er Norton opgezet, en dat ging toen veel beter.
      Maar ik heb nu pas Norton terug van die computer gehaald omdat die de processor continu voor 25% belastte . (In het begin draaide die normaal, zonder de processor zwaar te belasten.)

Nu heb ik Microsoft Security Essentials geïnstalleerd, en tot nu toe werkt die perfect.
      Dat programma is ook gratis, en de updates worden automatisch gedownload.
      http://www.microsoft.com/nl-be/secur...s/default.aspx
      Ok, 't is maar omdat die ( wellicht onvolledige) versie heel wat tegenhoudt, en doe ik er misschien slecht aan om die weg te doen
      Last edited by toerist; 18 augustus 2011, 23:06.
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
        Ok, 't is maar omdat die ( wellicht onvolledige) versie heel wat tegenhoud(t), en doe ik er misschien slecht aan om die weg te doen
        Doe die haakjes maar weg rond die t.
        Mvg.
        Robert
        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
          Doe die haakjes maar weg rond die t.
          Dan werkt het beter ?
          George Orwell

Comment

Dan werkt het beter ?
            Het enige wat hier werkt, zijn de muren.
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Hier ook goeie ervaring met MSE. Licht en onopvallend, maar doet zijn werk.

Comment

Als je Kaspersky wil verwijderen best de verwijdertool van op hun site gebruiken, want het is een lastige klant... (maar wel een goeie AV).

BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                  ... Die Kasperski stond op de computer van onze fotoclub, en die zorgde voor een flinke vertraging. ...
                  Ik ben net even gaan kijken naar de belasting van mijn processors: 1%
                  Hier draait al twee jaar "Kaspersky Internet Security" (uitgebreide versie van de virusscanner) als een klok.
                  Mijn eerste Kaspersky was ook de gewone virusscanner en die was destijds minder belastend als Norton. (Het schijnt dat Norton zijn reputatie van "systeemvertrager" probeert weg te werken.)

Ik denk dat de configuratie van de computer ook een grote rol speelt. Hoe beter de onderdelen op elkaar afgestemd zijn, hoe vlotter het werkt.
                  Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                    Ik ben net even gaan kijken naar de belasting van mijn processors: 1%
                    Hier draait al twee jaar "Kaspersky Internet Security" (uitgebreide versie van de virusscanner) als een klok.
                    Mijn eerste Kaspersky was ook de gewone virusscanner en die was destijds minder belastend als Norton. (Het schijnt dat Norton zijn reputatie van "systeemvertrager" probeert weg te werken.)

Ik denk dat de configuratie van de computer ook een grote rol speelt. Hoe beter de onderdelen op elkaar afgestemd zijn, hoe vlotter het werkt.
                    me, my PC and Kaspersky gaan heel goed samen!

waarom heb ik voor Kaspersky Internet Security gekozen? ten eerste omdat Norton mijn systeem zo traaaaaaaaaag (er zat precies ne Limburger in mijn pc) maakte dat een progje openen of sluiten een eeuwigheid duurde en ten tweede omdat ik na 2 jaar toch een virus heb binnengekregen.
                    Kaspersky draait hier ondertussen al 6 jaar en nog nooit problemen gehad...
                    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

kasperski moet er volledig af. Virusscanners mogen niet samen een PC beveiligen. Dit zorgt voor complicatie's. Avast Internet security draait hier zonder problemen en met een lage CPU belasting.
                      Mijn handtekening kan een hele hoop cijfers en getallen bevatten, Maar het belangrijkste is dat ik weet hoe het te gebruiken en dat het bijna 16 Kilogram weegt.

Comment

Op mijn pc staat een proefversie van Kapersky, Ik wil AVG of Avast installeren , moet Kapersky er dan af ?
                        Inderdaad moet je andere virusscanner eerst verwijderen, anders kunnen ze met elkaar in conflict komen.
                        Hier kun je een speciale Removaltool vinden om Kaspersky goed te verwijderen; http://support.kasperskyamericas.com...e-article/1464

avast! Free Antivirus is één van de betere virusscanner en belast je computer niet, hier kun je 'm downloaden;
                        http://www.av.eu/nl/avast_antivirus_...Free_Antivirus
                        .
                        Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                        Cybershot Photo Website!

Comment

Die gratis Microsoft Security Essentials, zou die evengoed presteren als een betalende AVAST PRO? Of is die toch minder compleet?
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                            Die gratis Microsoft Security Essentials, zou die evengoed presteren als een betalende AVAST PRO? Of is die toch minder compleet?
                            De gratis avast! Free Antivirus is net zo goed hoor, die gebruik ik al jaren zonder problemen
                            Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                            Cybershot Photo Website!

Comment

Bestaat er geen mogelijkheid om Kaspersky te de-activeren ( laat ons zeggen buiten gebruik stellen, om hem misschien alsnog op een ander tijdstip te hergebruiken) en een andere virusscanner te installeren ?
                              George Orwell

Comment

Working...
                              X