Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blu Ray speler

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Blu Ray speler

Wie kan zeggen welk op dit moment een goede Blu-Ray speler is?

Wij hadden de Sony BDP-S500 ... met de nadruk op "hadden".
    Wou daarstraks een filpje zien en na net 1 minuut bleef het beeld staan ... start of stop deed niets, op de display stond "no disc".
    Heb dat spel eens open gevezen, geen stof in het toestel en de lens perfect proper ... probleem is dat die schijf niet meer draait.
    Direct eens zitten zoeken wat dit onderdeel kost (drive) ... net geen 200€ met transport in.
    Laten maken zal vermoedelijk nog wat duurder zijn met de werkuren erbij en zelf is het niet zo moeilijk te doen.
    Nu was dit toestel wel niet goedkoop maar de prijzen zijn ondertussen toch ook al wat gezakt. Ik denk er dus aan eerder een nieuw te kopen.

Welk merk zou nu iets deftig leveren? Het moet wel heel deftig zijn, alles draait hier om Blu-Ray maar 1000€ geef ik er ook niet aan.

Zelf dacht ik aan Sony (terug), Panasonic, Pioneer, ...

En de winkels zijn toe ... moet er nu net een feestdag zijn ja?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Re: Blu Ray speler

Heb een LG BD390.
    Prima toestel en ook snel.
    (beste product 2009-2010)
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Ik heb de Panasonic DMP-BDT310, pracht apparaat, speelt alles perfect af

Ik kan er zelfs m'n camera op aansluiten

http://www.panasonic.nl/html/nl_NL/P...070/index.html
      Last edited by HereIsTom; 15 augustus 2011, 02:17.
      Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
      Cybershot Photo Website!

Comment

Ik heb er eentje van 88 EUR net gekocht (Panasonic DMP-BD75). Perfect beeld, geluid,... maar wat mij negatief opviel : het apparaat zoemt (nog steeds draaiende delen...), wat eerst niet zo opvalt, maar wel storend werkt bij stillere fragmenten. Iets wat vaak over het hoofd gezien wordt bij aankoop (en dikwijls niet gespect wordt).
        Ik vraag mij af waar algemeen gezien het prijsverschil in zit (en of je dat ook ZIET). Ik heb bewust een basic apparaat gekocht, ik heb (momenteel) niets aan 3D, allerlei connectivity toestanden, etc... Ik ga er namelijk van uit dat er dezelfde 'basic' componenten zitten in een low range apparaat dan in de mid-range die wat meer toeters en bellen heeft.
        Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
        And why do we fall, Bruce?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alain db Bekijk bericht
          Ik heb er eentje van 88 EUR net gekocht (Panasonic DMP-BD75). Perfect beeld, geluid,... maar wat mij negatief opviel : het apparaat zoemt (nog steeds draaiende delen...), wat eerst niet zo opvalt, maar wel storend werkt bij stillere fragmenten. Iets wat vaak over het hoofd gezien wordt bij aankoop (en dikwijls niet gespect wordt).
          Ik vraag mij af waar algemeen gezien het prijsverschil in zit (en of je dat ook ZIET). Ik heb bewust een basic apparaat gekocht, ik heb (momenteel) niets aan 3D, allerlei connectivity toestanden, etc... Ik ga er namelijk van uit dat er dezelfde 'basic' componenten zitten in een low range apparaat dan in de mid-range die wat meer toeters en bellen heeft.
          Alain, een Bluray-dvd draait toch altijd niet?
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Hier ook een LG HB 954 PB, speelt direct youtube af, ipod docking, 3D, maar vooral goede beeld-en muziekkwaliteit, ook een EIsa-Award. LG levert goede producten af!

Comment

Working...
            X